White flag / דגל לבן-פרק 3

Bloddy bomb 09/02/2021 327 צפיות אין תגובות

סעדה לא הבינה את פשר הזימון שלה למשטרה, היא בסך הכול נעלמה אחרי החתונה שלה. ג'מיל בטוח מודאג, ולא מבין למה היא נעלמה.

" סעדה ג'ראני, ג'מיל ג'ראני הוא בעלך?"
" כן, הוא מחפש אותי?"
" הוא היה מטורף מדאגה. הוא היה בטוח שמתת. תוכלי להגיד לנו מה הסיבה האמיתית שברחת מהחתונה?"
" אין לי סיבה למה ברחתי, ברגע שהתחלתי להילחץ. החלטתי לברוח, אני יכולה ללכת עכשיו?"
" לא, את נשארת עצורה לפחות לחמישה ימים, עד שהחקירה תפתח שוב."
" מה זאת אומרת " עצורה"? על סמך מה?"
" על ניסיון היעלמות מחתונה, התחזות לאישה מתה, גרמת למשפחתך לחשוב שאת נרצחת… ועוד בגלל סיבות אחרות ."
" איזו סיבות אחרות? זה בגלל הבקשה של ג'מיל?"
" ג'מיל לא בעניין בכלל. הוא לא הגיש שום בקשה. החקירה כרגע תחת צו איסור פירסום בשל הסיבות שבגנותן נעלמת."
" מה עם החקירה? מתי תיפתח מחדש שוב?"
" כרגע אנחנו לא יודעים, אולי נדע בהמשך."

סעדה לא ידעה אם היא תצא חיה מהכלא, אם היא נמצאה אשמה היא תמלא את חובה לחברה.
ג'מיל התקשר למפקח כדי להתעדכן מה קורה עם סעדה ומה היא עושה בימים האלה.
" המפקח, אתה יודע איפה סערה? היא אצלך במשרד?"
" כן, היא אצלי. מה מצבה של גברת טליל'ה?"
" היא שבורה מכך שסעדה נעדרת. היא מצפה לבשורות וכל כך אני. אני יכול לבוא אלייך?"
" כרגע לא. אשתדל לקבוע לך פגישה עם סעדה. אתה רוצה לראות אותה?"
" ברור , איך לא ארצה?" אמר ג'מיל בייאוש ודמעות של דם ירדו על לחיו.
לפתע הוא שמע את סעדה צועקת…
" ג'מיל, ג'מיל.. אהובי אני כאן.. רוצים שאהיה בכלא."
ג'מיל שמח כל כך לשמוע את קולה של סעדה, הוא לא האמין שזה אמיתי שהיא מדברת איתו.
השיחה התנתקה באמצע, ג'מיל אחז בחוזקה בשפורפרת , דמעותיו ירדו ללא הפסק.
" אימא טליל'ה, דיברתי עם בתך. אני לא מאמין שהיא זאת היא."
טליל'ה נעמדה דום, האם סעדה הראתה סימני חיים ממנה?

המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך