אני אשאר רווקה

12/05/2017 845 צפיות 6 תגובות

הרגעים האלה שאני רואה זוגות ומתה מקנאה ושואלת את עצמי מתיי יהיה לי את האחד שאני גם ירעיף כלפיו חום ואהבה והוא לי ואף פעם לא קיבלתי תשובה כי כנראה האחד הזה לא יגיע ובכללי אני בחורה מתוסבכת שלא יודעת מה היא באמת רוצה.
אני יודעת מה אני מחפשת בגבר אבל כשאותו גבר מגיעה נכנסת ללחץ של אין מצב שהוא אמיתי בטח משהוא דפוק בו מה יש לו לחפש בי למה שירצה בחורה עם תסביכים.
והשנאה הכי גדולה שלי שמתחילים איתי דרך המילים היפות "את בחורה ממש יפה ", "אייך אין לך חבר?"
"את הכי יפה פה" אוקיי ברור שאני רוצה שהגבר שלי לעתיד יואהב את אייך שאני נראת ותהיה לו משיכה כלפיי אבל זה לא הכל בחיים, דיי אני רוצה כבר את הגבר שיראה אותי כמו שאני שיקבל את התסביכים והשגעונות שלי שלא ינסה לנסות לשנות אותי או להזרים אותי לדברים שאני לא מתחברת עליהם .
אני באמת רוצה אחד שיקשיב לי ייתן לי טיפים לחיים שיצחק ישתגע ויבלה איתי שיהיה מי שהוא ולא ינסה להרשים אותי דרך כסף רכב ומילים יפות כל הדרכים האלה רק מרחיקות אותי .
אני פשוט רוצה להכיר את מי שאתה שתספר לי על הרגעים הקשים המצחיקים רגעי משבר ואושר גם את הדברים הקטנים שעוברים לך בראש ואתה חושב לעצמך את מי זה מעניין אז זהו שאותי גם הפרטים הקטנים מעניינים אותי גבר שכבר אין לו זין למשחקים.
שיודע מה המטרות שלו בחיים ששואף גבוהה ואם צריך אני יתמוך ויעודד אותו מהצד שלא מנסה להרשים אנשים חוץ מאת עצמו.
אומרים שאסור לרדוף אחרי אהבה אבל אייך אפשר לשחרר מזה כשזה מה שחסר לך נמאס לי שבכל מקום שאני הולכת עליו אני מדמיינת לעצמי שאני אפגוש את אהבה חיי דרך סיפור רומנטי לצאת מסרטי דיסני .
כמה שאני אדם ששמח תמיד יש לי את הרגעים שפשוט בלי לבכות כי אני יודעת שאני הולכת לחיות רווקה .


תגובות (6)

הכותרת שגויה

12/05/2017 21:48

כותבים 'אשאר' ולא 'ישאר'

12/05/2017 21:48

היי.
אז קודם אתייחס לתגובה מעליי. הכתיבה שלך טובה, ואני מרגישה את מה שכתבת, אבל אותיות איתן.
אני רוצה להתייחס למה שכתבת. אני מסיימת יב עכשיו, ולעולם לא היה לי חבר. אנשים רצו אותי, אבל לא רציתי, כמוך, גם נלחצתי מכל כך הרבה סיבות.
לאחרונה הבנתי שאני פשוט תולה את האהבה שמגיע לי מעצמי או מאנשים שאכפת לי מהם במישהו.
חבר זה לא פתרון ללהרגיש אהובה. קודם כל, תאהבי את עצמך ותקבלי את עצמך, את לא צריכה להתעסק בזה באופן יומי, ומותר לך לרצות את זה, זה בסדר גמור, אבל קחי בחשבון שלכל דבר יש את הזמן שלו, ושוב, כתיבה טובה!

12/05/2017 22:23

אני לא יודעת בת כמה את אבל אם את בת פחות משמונה עשרה- אל תטרחי. חבר בגיל הזה זה בתשע מתוך עשר פעמים התאהבות חולפת שרק משאירה אותך שבורה כשהיא נעלמת. אני לא מהאנשים שאומרים "חבר זה לא טוב בגיל הזה", אבל אני כן אומרת שחבר זה לא דבר בסיסי שצריך. אפשר להסתדר נהדר בלי חבר, וזה לא אומר כלום על חיי האהבה האמיתיים שיהיו לך. היה לי חבר, והייתי בטוחה שאני מאוהבת בו. הוא היה מושלם- בלונדיני, עיניים כחולות, חתיך, מתוק, חכם, ג'נטלמן. וכל עוד היה מחוץ להישג ידי לא יכלתי להפסיק לחשוב עליו. אבל כשהשגתי אותו, כל הריגוש נעלם. ואחר כך כשהוא ניסה לבגוד בי עם החברה הכי טובה שלי- רק כעסתי. כעסתי כי שיקר לי, כי ניסה להסית את חברתי נגדי, כי הוא לא היה מספיק גבר כדי לבוא ולומר שהוא רוצה להיפרד, והייתי צריכה לשמוע מחברה שלי שמסתבר שנפרדנו. אני מדברת מנסיון. חבר לא מוסיף יותר מידי. לא עכשיו. עדיין לא. אבל הוא עוד יגיע, והוא יהיה האחד המושלם לך, ותיהיי מאושרת ונאהבת וחשוב מכך- אוהבת. ואם זה לא יקרה- תמיד אקבל אותך בסבר פנים יפות למועדון הרווקות הזקנות, כי יקירתי, זה לא שתישארי לנצח לבד- פשוט עוד לא מצאת את החתול הנכון….

14/05/2017 03:33

אני מעל 18 ולא משנה איזה גבר יבוא אליי אני ישר מחפשת מה לא טוב בו וזה הורס לי כל קשר .

14/05/2017 20:41

אוקיי… אז- תנסי לצאת עם בחור חמוד ומתוק. מהסוג השובה לב. שהמתיקות שלו מכסה על החסרונות שלו. מסוג של הנרי מהיורשת… אני הגעתי למסקנה שזה יהיה סוג הבחורים היחיד שאני באמתאוכל להיות איתם במערכת יחסים כי כל סוג אחר גגר אני לא אהיה מסוגלת שלא לשפוט….

16/05/2017 15:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך