כאן כבר אני מתחילה לספר על כל הקטע של ההטרדות והאונס , אך שהם משקרים לה ומאיימים עלייה , וכ עוברות להם שלוש שנים, שבסופון היא מנסה לסים קץ לחיים שלה ,ומגיע לבית חולים פסיכיאטרי עם טיפולים והכל , וכן זה הסיפור חיים שלי , אבל בקשר לבני ודני זה שונה , ההצקות כלפיי היו אחרות ,והאונס וכל זה , זה לא התחיל ככה , כבר מעלה פרק 3 ( :
אל תדאגו , זה יהיה בשפה גבוהה , ואני לא הולכת לפרט מה היה שם , רק לספר ..

אף אחד לא זקוק לי יותר-פרק 2..

05/10/2012 688 צפיות 3 תגובות
כאן כבר אני מתחילה לספר על כל הקטע של ההטרדות והאונס , אך שהם משקרים לה ומאיימים עלייה , וכ עוברות להם שלוש שנים, שבסופון היא מנסה לסים קץ לחיים שלה ,ומגיע לבית חולים פסיכיאטרי עם טיפולים והכל , וכן זה הסיפור חיים שלי , אבל בקשר לבני ודני זה שונה , ההצקות כלפיי היו אחרות ,והאונס וכל זה , זה לא התחיל ככה , כבר מעלה פרק 3 ( :
אל תדאגו , זה יהיה בשפה גבוהה , ואני לא הולכת לפרט מה היה שם , רק לספר ..

עד שדני היסתובב שוב ואמר , "היא קשה להשגה חחח " , אלין המשיכה ללכת, המורה שלה שמעה הכל , והייתה בשוק אך בגיל כזה , מדברים בצורה כזאת ? , אלין כבר הייתה מלאת חששות וכל הזמן חשבה מה יהיה מחר ? , אמא שלה חזרה מהעבודה "אלין , אני בבית" אלין רצה עלייה וחיבקה אותה חיבוק חזק , "אך היה בבית הספר חמודה" ? שאלה אמא , "היה כייף " ורצה לחדר , ישבה על המיטה והיסתקלה על הריצפה ,לפני שהלכה לישון , היה לה קשה להירדם , היא רק חשבה על מה שקרה , ופחדה שזה ימשך , עד שלאט לאט שקעה בשיינה ונרדמה , למחרת בבוקר אלין קמה נמרצת ומלאת אנרגיות "אולי היום הזה יהיה יותר טוב", ענתה בחיוך חיובי והלכה לבית הספר , שוב הכל אותו דבר , אותם ילדים בוגרים מסתובבים בבית הספר , המורה מחייכת , המנהלת מברחת בוקר טוב , הכל אותו דבר כמו כל יום , היא יושבת לייד חברתה הגר , כלום לא שונה מאתמול , המורה מחליטה להעביר מקומות , אלין ? חייכה המורה , כן המורה ? תכחי את הציוד שלך בבקשה ותשבי ליד דני , אבל המורה ? אמרה אלין , ונאנחה , אבל מה ? , לא משנה אמרה אלין ולכחה את התיק ועברה , היא הבינה שלא יהיה לה כלכך טוב , היא כל הזמן נזכרה במה שקרה אתמול , המורה יצאה לרגע מהכיתה "סליחה ילדים , אבל ישלי שיחה טלפון דחופה" , בזמן הזה דני היסתובב לאלין ואמר "את חושבת שאת תצאי מזה אה?" אלין השתתקשה , למזלה היה צלצול לשיעור ספורט , הבנים שיחקו כדורגל והבנות קפצו בחבל , ומסרו כדור , הכדור שלהן עף למגרש הכדורגל , והם ביקשו מאלין "אלין את יכולה ללכת להחזיר לנו את הכדור "? חייכה אלין והלכה בחששות , הלכה לאט , למגרש , והבנים כבר הספיקו לכחת את כדור הגומי שלהן ולהתחיל לשחק בו , אמרה אלין בנימוס "אוכל בבקשה לקבל את הכדור ? " אמרו לה כן , ובעטו לה אותו לפנים , אלין נפלה והתחילה לבכות , היא אמרה שנמאס לה זה רק היום השני וכולם כבר כלכך שונאים אותה , הבנות חשבו שהיא סתם רוצה צומת לב , והתחילו להגיד לה מה הם מרגישות , להגיד שהיא סתם צומי , והבנים רק בכיתה א' והם לא מסוגלים לעשות דברים כאלה , אלין הניפה מבט ואמרה "אני מעדיפה להישאר בודדה , מאשר שלא יאמינו לי" , וברחה , היא החליטה להישאר לבד , וכך עבר לו עוד יום ועוד יום שככל שהימים עוברים , יותר מציקים לי ומציקים לה , ולא מדברים איתה , עברה לה כבר שנה , ועוד שנה , ועוד שנה , והמצב שלה הולך ומידרדר , היא כבר בכיתה ה' , זאת הייתה השנה שהיא בחיים לא תשכח , הגיעו נערים חדשים לשכונה , היא שיחקה למטע , הם היו קבוצה של נערים גדולים בבית ספר שהוא יותר גדול ממנה , הם היו מאוד גדולים לאומתה , הם עברו לידה ולכחו לה תחבל "אנחנו רוצים לקפוץ" , היסתכלה אלין וחייכה , הם התחילו לדבר איתה , ולהגיד שיש להם "מועדון" , שיש שם גם בנות , והם יהיו יכולים להכיר לה חברות חדשות , שיתמכו בה , ויבינו אותה , והם יוכלו גם להגן עלייה מתי שיציקו לה , אבל רק עם היא תצטרף למועדון , אלין חששה אבל ..


תגובות (3)

זה סיפור מעניין אני מקווה שתמשיכי!!ואני מצטערת לשמוע על ההטרדות שלך:(

06/10/2012 10:14

מחר יבוא ההמשך( :

06/10/2012 16:38

מאד מעניין, תמשיכי…..
ובאמת חבל אם זה קרה

07/10/2012 02:06
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך