אני בעד להתאהב לא משנה מה

בחורה שכמותי

30/04/2019 486 צפיות אין תגובות
אני בעד להתאהב לא משנה מה

יואב עבר לגור עם חברה שלו. ראיתי אותם היום בבוקר על קו 9, הם תמיד עלו לפני (כשהיא עוד הייתה מגיעה אליו לדירה עד שהיא הצטרפה ליחידת הדיור שהוא שוכר) . איזה כיף להם.. אני דלוקה על יואב באמת שהוא בחור כארז וחברה שלו בסדר, יש לה שיער בלונדיני ועיניים כחולות אבל היא מלאונת ואין לה תווי פנים סקסיות הן פשוט סטנדרטיות. אפשר להגיד שהוא שבר לי את הלב בכך שהוא לא בחר בי. חשבתי על זה היום כשהחלטתי להבריז מהשיעור האחרון של היום וירדתי בתחנה שלי. הלכתי לחפש את החלב אורז שאני אוהבת ובסוף התפשרתי על סויה רגיל כי בשני הסופרים הכי קרובים לא היה את החלב שרציתי. פעם ניגשתי ליואב אחרי שאזרתי אומץ.. אמרתי לו שהוא דומה לסולן של להקה שאני ממש אוהבת והוא רכן מעלי עם כל הגובה שלו בחיוך וביקש שאני אראה לו אחד מהקליפים שלהם כדי שיבין למי אני מתכוונת. הסולן חתיך, יואב חתיך וכולם חתיכים ואני איבדתי את זה לגמרי. בקיצור, יואב בחר בבחורה הרגילה שהכול רגיל אצלה והיא גרה באיזה מושב בצפון. אפילו המבט שלה על המתרחש מסביב משעמם אין בה עומק אין בה עומק אין. כנראה שבגלל זה הוא חתך, כי אני יותר מדי חושבת בשבילו ולא כל כך אכפת לי אני אוהבת את זה בעצמי. אף אחד לא יכול לאסור עלי לפנטז שאני זו שעברה לגור איתו יחד. אנחנו שוכבים כמה שבא לנו אנחנו לומדים ביחד עושים אחד לשני ביד בבוקר לפני הנסיעה לקמפוס אנחנו עושים אחד לשנייה מחוות קטנות כאלה. הוא קונה לי סושי בסוף יום קשה ואני מכינה לנו ארוחה רומנטית באיזה ערב ואחרי שמסיימים לאכול אני אומרת לו שיעצום עיניים ולא יציץ מחליפה לבגד סקסי ומושכת אותו לחדר השינה שלנו. היה יכול להיות לנו טוב ביחד. אבל אני מסכימה שאני קשה להכלה אם אני מתאהבת זה רציני ביותר. יום עובר שעה עוברת ימים לילות עונות ואני שוכבת על הדשא מסתכלת על השמיים ומפנטזת על קשר כלשהו שנרקם לי עם מישהו שדומה ליואב או לגיא או לשניהם ביחד. מה עוד נותר? לא כלום. אני, לבדי, על הדשא. זה מצחיק, כן? זה לא נאמר בנימה עצובה ומתבודדת זה פשוט מצחיק אותי לפעמים איך הכל מתרחש. כל הגל הזה של המחשבות רוצה להתנפץ על שוברי הגלים ולהיעלם ושגל אחר יבצע את תפקידו, כי הוא כבר עייף מותש אבל אין מי שיחליף אותו!!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך