החזון של ג׳ון לנון

Broken 18/03/2020 411 צפיות 2 תגובות

יום אחד זה יקרה
יום אחד לא נתחלק לקבוצות
יום אחד לא יהיו הפרדות
יום אחד לא נריב ונהרוג על פאקינג חלקות אדמה
יום אחד לא נסתכל על הצבע אלא על הנשמה
יום אחד לא אצטרך לשלוח את ילדיי לעלות על מדים
יום אחד לא יהיו יותר הרוגים.
יום אחד ייפול האסימון שהכל זה הבל הבלים
שאנחנו כאן בשביל למצות את החיים
אבל עד אז? יש עוד זמן
היום הזה יבוא. אבל לא עכשיו, לא כאן.
יום אחד יופיע האביר על הסוס הלבן
או ישו שיתהלך על פני הים
או מוחמד שיבוא בכרכרה בוערת
יום אחד הכל יהיה אחרת.
יבוא מושיע שירצה להציל את העולם
ואנחנו נזלזל בו ונכניס אותו לאיזה בית משוגעים קטן
שלא ידבר שטויות, מה הוא משחק ת'עצמו אלוהים?
בא להרוס את כל מה שאנחנו בונים. או שמא, הורסים?
יום אחד אנחנו נפיק את הלקחים מהטעויות
נלמד את הדור הבא מה לא להיות
גזען, קמצן, פשיסט, אנטישמי
שחור, לבן ואפילו אסייתי
לא יהיו קיימים בלקסיקון ובתודעה
וזה בסדר אם לא לכולם תהיה את אותה הדעה
הכל טוב אנחנו לא רובוטים, אנחנו נצר הבריאה!
אנחנו פה בשביל למצוא ייעוד, מטרה!
להגיע לסיפוק עצמי ואושר ללא הגבלה
אז בבקשה תוריד את הקנה, וודא את הנצרה
תניח את הנשק ובוא נצא למסע
ננסה להבין איפה טעינו ונעביר לצאצאים
יום אחד גם זה יהיה היסטוריה שרק ישננו למבחנים.


תגובות (2)

שמי, איזבלה איתן לאחר 12 שנות נישואין, בעלי ואני רבנו כך או כך עד שלבסוף עזב אותי ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שחיי נגמרו וילדי חשבו שלעולם לא יראו את אביהם שוב. ניסיתי להיות חזק רק כלפי הילדים, אבל לא יכולתי לשלוט על הכאבים שעינו על ליבי, הלב התמלא בצער וכאבים כי באמת הייתי מאוהב בבעלי. אני חושב עליו כל יום ולילה ותמיד הלוואי שהוא יחזור אלי, הייתי ממש מוטרד ונזקקתי לעזרה, אז פניתי לעזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שמציע לד"ר אלאבה לסייע לשעבר לשעבר שלו לחזור. אז הרגשתי שאני צריך לנסות. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות. עשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות אחר כך בעלי באמת התקשר אליי ואמר לי שגם הוא ממש מתגעגע לילדים, כל כך מדהים !! אז, אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על הטעות והכאב שגרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים מבעבר, הכל בזכות ד"ר אלאבי. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי ברשת שד"ר אלאבה היה קוסם אמיתי ועוצמתי. אני תמיד אתפלל שהיא תחיה זמן רב כדי לעזור לילדיה בשעת צרה, אם אתה כאן וזקוק לאקס בחזרה או שבעלך עבר לאישה אחרת, תפסיק לבכות, צור קשר מיד עם גלגל האיות החזק הזה. להלן כתובת הדוא"ל ליצירת קשר שלו בכתובת: {[email protected]} או ב- WhatsApp / viber באמצעות איש הקשר שלו למטה +2349039885856 תודה ד"ר ALABA.

16/09/2021 08:38

נפרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה תקשורת בינינו. יעצו לי על ידי משפחות וחברים להפסיק לשכוח מהנישואים ולהמשיך בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. כל כך סבלתי מכאבים ובלבול שקראתי המלצה באינטרנט על איך ד"ר אלאבה איחד מחדש נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה המלצות על איך הוא עזר לשים קץ לגירושים ולשקם את אהוביהם לשעבר של אנשים ואמונתי התחדשה. אני צריך ליצור קשר עם ד"ר אלאבה מיד כעבור כמה דקות הוא ענה לי ונתן הנחיות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת יומיים לאחר הטקס, הכישוף שינה את חיי סביב בעלי לא ליצור איתי קשר יותר מזה. שנתיים התקשרו אלי באמצע הלילה בוכה והתנצלות שזוהי עבודת השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה אז אני סולח לו. עכשיו הנישואים שלי מאוזנים. טקס דרלאבה עבד מצוין והנישואים חזקים יותר מבעבר, ושום דבר לא יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר סיכוי עד שהתחברתי לדראלבה, הגבר האמיתי שעזר לי לשחזר את הנישואים השבורים שלי אם יש לך בעיה דומה בנישואיך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב . , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא יאהב אותך בתמורה, יש לך אתגר בחיים שלך, תבנית הלחש של ד"ר אלאבה היא הפתרון והתשובה לבעיה שלך, וואטסאפ / ויבר עם מספר הטלפון שלו: +1(425) 477-2744, צור איתו קשר עוד היום על ידי שליחת אימייל אל [email protected] אל תיתן לאף אחד לקחת את בן/בת הזוג שלך ממך.

28/11/2021 19:49
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך