המירוץ למיליון – פרק 2: הצוותים נוחתים בצ'כיה-חלק 1

time machine123 11/12/2018 462 צפיות אין תגובות

בפרק הקודם של המירוץ למיליון: ברוכים הבאים למסע הטלווזיוני הגדול ביותר בעולם: המירוץ למיליון.

אחד עשר צוותים עזבו את ארץ ישראל והם עושים את דרכם לכיוון שדה התעופה דוד בן גוריון.

הם מנסים את מזלם בתקווה לזכות בפרס הנחשק: מיליון שקלים.

אביטל וגבריאל הם הראשונים שהגיעו לשדה התעופה דוד בן גוריון.

יש חמש מקומות בטיסה הראשונה , והם הראשונים שהגיעו , לכן הם יטוסו בנפרד והקבוצה השנייה תיאלץ להסתפק לחכות כמה שעות טובות עד שרוב הזוגות האחרים יגיעו ואז הם יוכלו לטוס.

-אביטל בספלוב , בת שמונה עשרה-

מאמי , נו אתה מתקדם? אני חייבת להקדים את הזוגות האחרים. אל תשכח שאנחנו צריכים להגיע למטוס ממש בזמן.

-גבריאל קשתי , כדורגלן , בן עשרים ושתיים-

חיים שלי , את לא רואה שקשה לי? אני לא בדיוק בקצב שלך.

-אביטל בספלוב, בת שמונה עשרה-

לידיעתך חיים שלי , גם לי מאוד קשה.

אני לא עשויה מסוכר וגם אתה לא..

-גבריאל קשתי , בן עשרים ושתיים , כדורגלן-

אביטל , חיים שלי. אני לא נכנס עכשיו לקווים אישיים מדיי . אז בשבילך ובשבילי כדי שנסתדר כזוג במירוץ הזה . עדיף לך שתשתקי.

-אביטל בספלוב וגבריאל קשתי , כדורגלן וחברתו-

ביום שלפני שיצאתי , אמרתי לאביטל שהיה לי חשוב להבהיר לאבא שלי שחולה בסרטן, שאני לא עוזב אותו . נהייתי מאוד רגיש בגלל המצב הרפואי שלו. אל דאגה , חיים שלי. אני ואת עוד ננצח את הזוגות האחרים.

אני ואביטל חייבים לקחת בהליכה את המירוץ למיליון הזה.

ליאור וגבריאל נתקעו בפקק ענק בדרכם אל שדה התעופה דוד בן גוריון.

מי שיגיע אחרון ליעד עלול למצוא את עצמו מחוץ למירוץ.

-ינון אשכנזי, בן עשרים ושתיים, מירושלים-

למה המכונית לא מתניעה? אוף , דווקא עכשיו זה קורה לנו, כל הפקק הארור הזה.

תעשי משהו , דנה. חייבת להיות דרך כלשהי לחפש איזשהו פתרון כדי שנוכל להגיע בשלום לשדה התעופה דוד בן גוריון.

-דנה חממי, בת עשרים, מירושלים-

אתה יודע טוב מאוד שמבין שנינו אני הכי פחות טובה בלנהוג.

אז יותר טוב יהיה שלא תוציא עליי את התסכולים שלך.

-ינון , בן עשרים ושתיים, מירושלים-

תקשיבי רגע, אנחנו צריכים לחשוב קודם כול איך אנחנו יוצאים מהפקק . אני מבטיח לך , מאמי . שהכול יסתדר על הצד הטוב ביותר.

בפרק הבא של המירוץ למיליון : אחד עשר צוותים עושים את דרכם אל צ'כיה למשימת ההוקי טוקי

ועוד : מי יבטיח את מקומו במירוץ.

ברוכים הבאים לרפובליקה הצ'כית.

הצ'כים משתמשים בהוקי טוקי כדי לתקשר אחד עם השני.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך