אולי זה לא נראה לכם ככה. אבל בבקשה מכם, תסתכלו על מי שאתכם בכיתה ונסו לתת לא הרגשה שהוא לא לבד. אני מתחננת.

חברה אחת וזהו

08/04/2019 456 צפיות 2 תגובות
אולי זה לא נראה לכם ככה. אבל בבקשה מכם, תסתכלו על מי שאתכם בכיתה ונסו לתת לא הרגשה שהוא לא לבד. אני מתחננת.

מישהו מוכן להסביר לי את החוקים של החברה?
או יותר מזה, של מיכל?
"נראה לי שאני אלך" אמר אביתר.
הנהנתי לעברו עם עיניים מושפלות לריצפה.
הוא לקח את ילקוטו ועזב את בית הקפה.
נשארתי עכשיו רק אני, לבד, ליד השולחן העגול.
"ילדה!" צעקה עלי המלצרית כאילו קראה לי כבר 7 פעמים.
"מה?" הרמתי אליה מבט
"אוי חמודה, אל תבכי" אמרה המלצרית כשראתה את עיני שהיו ככל הנראה אדומות מדמעות.
"זה בגלל הילדים שהיו פה מקודם?" שאלה המלצרית.
"אפשר את החשבון וזהו??" עניתי בגרון חנוק מדמעות.
"בטח מתוקה" אמרה המלצרית והגישה לי דף אם חשבון. שמתי על השולחן שטר של מאתיים שקל, הצעתי שתשמור את העודף והסתלכתי משם.
"את מוכנה להביא את זה לאביתר בבקשה?" שאלה אותי מיכל בבית הספר יום למחרת.
באותו רגע הפסקתי ליהיות נחמדה.
"את מוכנה להזיז את השיער המקורזל שלך מהםרצוף כדי שיהיה אפשר לדבר איתך כמו כל בן אדם נורמלי?!" בכל בטוח היא אמרה "רק אם תאספי לעזאזל את השיער שלך פעם אחץ לקוקו נורמלי כדי אני לא אצטרך לעשות בשבילך אפילו קוקו, כי את לא מסוגלת להסתדר בעצמך!"
היא לא היתה מודה בזה בחיים, אבל היא נעלבה.
"אתמול אני שלימתי על הארוחה במסעדה 200₪ שהיו אמורים להספיק לבת מצווה שלי!" צעקתי עליה טלא היה לי אכפת שכל ביץ הספר כנראה מסתכל עלינו.
"אחד!" צרחה והניפה אצבע אחת באוויר.
"אני עשיתי את זה בשבילך! ושת…"
"מי ביקש ממך שתעשי משהוא בשבילי?!" צרחתי עליה והיא החזירה לי בצעקה.
"את התלוננת שבא לך להתחיל עם יואב, אז אירגנתי לנו ערב במסעדה כדי שתעשי משהו עם החיים שלך! אבל במקום זה, החלטת לתת לגורל לעשות את שלו וובסוף אני אשמה?!"
סטרתי לה ודחפתי אותה לרצפה והיא נפלה.
פתאום התחילו מלא תלמידים להתנפל עלי בצרחות וכמה מורות כועסות מאד ניגשו אלי. אבל אף אחד לא חשב, שכם מיכל לא היתה בסדר.
לפני שלקחו אותי אל צוץ לשער סיננץי לעבר מיכל לחייכה בסיפוק מתבוסתי צשהוא שמעולם לא עשתה "אני רציתי להתחיל איץו ואת יצאת איתו מהמסעדה לדייט? או שמשחק כדורסל זה לא דייט!" בין רגע נמחק לה החיוך מהפנים.
היא נראתה מבוהלת וביקשה מהמורות שליוו אוץי אל מחוץ לשער שיעצרו.
לבסוף הסתכלתי על יואב ההמום ממה ששמע עכשיו. והלכתי לביתי כועסת ומבולבלת


תגובות (2)

זאת נועה קירל?

08/04/2019 15:05

הסיפור שלך יפה ונוגע ללב, אני אהבתי!🐰

23/04/2019 15:37
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך