פעם ראשונה שאני מפרסמת מבין כל כך הרבה דברים ונושאים שאני כותבת עליהם אשמח לתגובות

חבר טוב, אדם , מי אתה?

17/09/2015 793 צפיות אין תגובות
פעם ראשונה שאני מפרסמת מבין כל כך הרבה דברים ונושאים שאני כותבת עליהם אשמח לתגובות

תהיה האדם שאתה רוצה שיהיה מולך, לא טוב לך עם מישהו? לא נורא תתרחק סימן שהוא לא בשבילך והיית צריך להבין את זה, אל תעשה פרצופים לאחרים, אל תשנא אחרים, תהיה טוב לכולם, תחייך גם למי שאתה לא רוצה לחייך כי "הוא לא בא לי טוב בעין" , תמצא לעצמך חברים או סביבה שכיף לך להיות בה, תהיה עם האנשים שלא יסתכלו עלייך בוכה אלא יתנו לך כתף או יצחיקו אותך ברגעים קשים, תדבר , תאמר לחברך מה יושב לך על הלב אל תאחסן ותשמור, זה לא טוב, תהיה ישר זה רק יעשה לך טוב אתה רק תרוויח מזה, תהיה עם טאקט תחשוב לפני שאתה מדבר, ואם פגעת? תדע לבקש סליחה, סליחה זו לא מילה גסה, תדע לומר טעיתי, הייתי לא בסדר, תתוודה, אל תתמלא בגאווה זה הדבר הגרוע ביותר שיכול להיות, חבר אמיתי זה חבר שלא פוגע בך שוב ושוב, זה לא חבר שאתה צריך כל פעם לחזור על המשפט אתה פוגע בי והוא ימשיך, חבר אמיתי זה לא אחד שישפיל אותך בין אם זה במכוון או בין אם זה בטעות, חבר אמיתי זה חבר שיאמר לך סלח לי טעיתי, אם אני חוזר על זה תעצור אותי, הוא לא ישפיל אותך, ההפך הוא יגרום לך להרגיש טוב כשהוא רואה שאתה מובך, חבר אמיתי יכול להיות גם אותו אחד שלא סבלת לפני שנים, ואז אתה מגלה שטעית במחשבותייך , חבר אמיתי זה אותו אחד שחווה איתך את כל סוגי הרגעים והרגשות, וכל דבר קטן יזכיר לו חוויה קטנה איתך. אם יש לך חבר כזה שעלה לך לראש שמור עליו קרוב, אל תתבייש לומר טעיתי, אנחנו בני אדם , אנחנו טועים לפעמים לא תמיד אנחנו צריכים להיות הצודקים, אל תצחק על אחרים, אל תשפיל אותם ובטח שאל תנצל אותם כי בסופו של דבר הגלגל מסתובב וכל דבר הוא מידה כנגד מידה, פגעת-תפגע , ניצלת-תנוצל , צחקת- יצחקו עלייך , השפלת-תושפל , לא תמיד זה קורה מיד לפעמים זה לוקח שנים אבל בסופו של דבר זה יקרה. תהיה האדם הטוב שאתה מצפה מאחיך, מחברך, מבנך, משכנך, מכל אדם שהוא להיות. תהיה מי שאתה חושב שנכון להיות, שכשתעצום את העיניים בין אם זה ביומך האחרון ובין אם זה בליל תוכל להגיד לעצמך הצלחתי, הצלחתי לעשות מעשה טוב היום לפחות אחד, הצלחתי להיות מי שאני רוצה להיות לפחות לדקה, הצלחתי לעזור לחבר בעת צרה, הצלחתי לתת לחבר הרגשה טובה ברגע של מבוכה, הצלחתי להיות אדם טוב, האדם שאני, הצלחתי לגלות מי אני…
ברגע שתגלה מי אתה ותתחבר למי שאתה הכל יתהפך , פתאום הכל יהיה מובן, פתאום החברים הטובים שלך מתגלים והחברים הפחות טובים לך מתרחקים, פתאום עינייך נפתחות ואור גדול יוצא מתוכם , אור של שפע, שפע של אהבה, טוב לב, שפע של אמונה ושפע של דברים טובים.
אל תפחד לגלות מי אתה באמת.. גם אם זה לא תואם לסביבה שלך…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך