אני ימשיך מחר את הסיפור אני מאוד מקווה שאהבתם!

חיים בלי משפחה/פרק 2

21/06/2013 866 צפיות תגובה אחת
אני ימשיך מחר את הסיפור אני מאוד מקווה שאהבתם!

ראיתי את אמא מתמוטטת מול העניים שלי,שביל מלא בדם,דמה של אמא! וציחקוקו של אבא!
הקשבתי לו,עליתי לחדר ביחד עם בן,כי ידעתי ברגע שאני יוציא מילה לא במקום,בן ימות ביחד איתי! לבנאדם הזה שקורא לעצמו אבא אין מצפון.
"אמא,אמא" בכה בן
"דיי,אתה איתי עכשיו! שום דבר לא יפריד בנינו" אמרתי והצמדתי אותו אל גופי
"את תשמרי עליי?" שאל לאחר כמה דקות
"כן" עניתי בשקט.אחרי שבן נרדם הלכתי לסלון,לא פחדתי ממנו! אבל מהמעשים שלו רעדתי.
"את באה איתי עכשיו" אמר ומשך אותי לחדר שלו
"מה אתה רוצה?" שאלתי
"מהיום,את ובן ישנים בעליית הגג,ורק אתם יורדים למטה הסוף שלכם יהיה כמו של אמא שלכם" אמר
"אין לך שום זכות,איך אתה קורא לעצמך אבא? אתה זבל של בן אדם! אין לך לב,לראות את הילדים שלך ככה ובכלל אמא שלי,אישתך נכון שהיו סיכסוכים אבל.." בלי שום הודעה מוקדמת הוא יביא לי סטירה כל כך חזקה שנפלתי,ליטפתי את פניי וראיתי אותו עוזב את החדר,בכיתי,בכיתי כמו שלא בכיתי מעולם!
"מה קרה?" שאל בן
"כלום,תחזור לישון" אמרתי וניגבתי את הדמעות
"הוא עשה לך משהו?" שאל,לא עניתי
"טוב,אנחנו ניהיה בסדר" אמר בחיוך שלו,נרדמנו ביחד,עים כרית אחד ושמיכה אחד דקה,במזרון ישן ומגעיל בתוך עליית גג מסריחה!
~לאחר שבוע~
לא הלכתי לבית הספר,הוא שולח אותי לעבוד כול יום כדי לפרנס את עצמנו בזמן שהוא עם חברה שלו!
רציתי כל כך לברוח אבל פחדתי…
"אני הולך ביי" אמר ויצא מין הבית,שמעתי אותו נועל!
הוא תמיד הולך לחברה הפוסטמה שלו! גם כן חברה! שתיחנק!! בגללה המשפחה נהרסה,בגללה אמא מתה,בגללהה
"אני רעב" אמר בן
"רוצה גבינה או ריבה?" שאלתי אותו
"ריבה" אמר מאושר,הכנתי לו..זה מה שהיה הבוס לא נותן לי משכורת מספיק טובה בשביל שוקולד או בשביל להכין טוסטים ולאכול כמו בן אדם!


תגובות (1)

מהממממם תמישכי!!!!

22/06/2013 04:52
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך