חיים- סיפור בהמשכים2

23/07/2011 605 צפיות 2 תגובות

היא התיישבה שוב ליד המקלדת.
הדלת מאחוריה נסגרה, הוא הלך ושוב השתרר השקט.
למרות שהייתה כ"כ הרבה זמן לבד לפעמים הנוכחות שלו העיקה עליה.
כיאלו התרגלה ללבד הזה ופתאום הוא מגיע ומפר את השלווה הדקה שהיא יצרה.
אז מה עכשיו? מה יהיה?
מחר יש לה ראיון עבודה בחברת אינטרנט קטנה. הוא סידר לה את הראיון.
היא בכלל לא בטוחה שהיא רוצה את זה. זה לא התפקיד שהיא חיפשה.
מצד שני היא שולחת הרבה קורות חיים ואף אחד לא חוזר אליה, אז אולי כדי שתקח את מה שכבר מציעים.
אבל אם זה לא מה שהיא רוצה אז מה בעצם היא עשתה פה?
היא עזבה עבודה יציבה, קבועה, עבודה שכבר בנתה לעצמה את מקומה, שהעריכו וסמכו עליה, אבל עבודה שהיא לא אהבה ולא נהנתה ממנה.
היא עזבה את זה כדי שתוכל לחפש את עצמה, כדי שתוכל למצוא משהו שכן יעניין אותה. עבודה שהיא תאהב.
לפעמים היא חושבת שזו הבעיה, הרצון הזה להגשים את עצמך, למצות את הפוטנציאל שבך, למצוא עבודה שתספק אותך, להיות מאושר.
אולי אלו שאיפות גדולות מדי.
פעם אנשים פשוט רצו לשים אוכל על השולחן, העיקר שעבדת, לא חשוב במה. פחות ניסו לחפש את עצמם.
ועכשיו, כולם רודפים אחרי האושר (והעושר כמובן), אחרי הסיפוק, אחרי ההגשמה העצמית.
ואולי היא לא נועדה לזה. אולי היא נועדה להיות פוטנציאל מבוזבז.
ככה היא הגישה כ"כ הרה פעמים, כל ההתחלות האלה שנותרו ללא המשך.
היא תמיד התחילה משהו בהרבה התלהבות וזנחה אותו אחרי הופעת המכשול הראשון.
היא סיימה את התיכון בהצטיינות, היא קיבלה 700 בפסיכומטרי, סיימה את התואר בהצטיינות..ועכשיו? איפה היא עכשיו?


תגובות (2)

וואו!!!!
המשכי!!!!
אשמח אם תקראי נערה במבחן החיים פרקים 1-3 שלי ושל ofron19

25/07/2011 12:49

היי,תודה רבה:)
קראתי את הסיפורים, ממש חמוד:)
זה מאוד מזכיר לי את חלומות מתוקים, מכירה? אם לא כדי לך, נראה לי שתהני מהספרים האלה

27/07/2011 22:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך