תיראו את ההמשך בפרק השלישי ותודה למי שכתב את התגובה על הפרק הראשון ואני אנסה לתקן פשוט כתבתי מהר. עים זה מותח תירשמו לי. ועים יש לתקן תתקנו אותי.

חיים עבודים פרק 2

תיראו את ההמשך בפרק השלישי ותודה למי שכתב את התגובה על הפרק הראשון ואני אנסה לתקן פשוט כתבתי מהר. עים זה מותח תירשמו לי. ועים יש לתקן תתקנו אותי.

אני לקחתי את הסדינים קשרתי אותם ביחד ואז… נישמע דפיקת דלת חזקה.היסתכלתי במשקוף וראיתי את אימא שלי …. ליפני שפתחתי לה את הדלת החבאתי את הסדינים מיתחת לסל כביסה ומהר פתחתי. אימא שלי שאלה אותי מה עשיתי כל כך הרבה זמן. לא סיפרתי לא היה לי אומץ אמרתי לה שישנתי. ובאמת עים היא לא היתה דופקת בדלת היתי יושנת. לעולמים…. אבל היה לי מזל. בדיוק ביום שלמחרת הלכתי לחטיבה. אימא שלי באה לכבס כביסה היא לוקחת את הסל כביסה ורואה סדין סדין קשור אחד לשני.. והיא ניבהלת. היא מיתקשרת ליועצת החטיבה ואז היועצת באה אלי ואומרת למורה שהיא צריכה אותי. כשהיא לקחה אותי היא הפנה את הגב שלה. בדיוק אז ראיתי את החבורת ילדים שמיתעללים בי. לאחד מהם היה מין דבר חד כזה בגרב. ורק אז הבנתי שזה היה סכין. יש אחרי הלימודים רצתי הביתה כדי לא להיתקל בטעות בסכין הזאת או שיתקעו אותב בי. נורא ניבהלתי. ואז ניכנסתי לבית הריק וראיתי את הסדינים שניסיתי להחביא. ראיתי אותם לא קשורים אחד לשני אלא מפוזרים ולא ידעתי למה ואז באה המחשבה שאימא שלי ראתה שניסיתי להיתעבד. מיתחת לכל הסדינים היה פתק פתק מפחיד פתק שכתוב בו דבר נורא והוא…..


תגובות (1)

זה מותח תמשיכי…

20/05/2013 11:19
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך