את ההמשך תיראו בפרק 7. עוד מאת הסידרה ניגמרת בפרק 10 עז כדאי ליקרוא עד הסוף זה נהיה מענין.

חיים עבודים פרק 6

את ההמשך תיראו בפרק 7. עוד מאת הסידרה ניגמרת בפרק 10 עז כדאי ליקרוא עד הסוף זה נהיה מענין.

אני יצאתי מהבית יצאתי למדרגות ו… ורציתי ליפול אבל אימא שלי החזיקה אותי. היא החזיקה אותי כל כך חזק שכשרציתי להישתחרר נתתי לה מכה כל כך חזקה שהיא העיפה אותי מהמדרגות. ואז אני היתי מעולפת (היתעלפתי). שכבתי על הריצפה ואף אחד לא בא לעזור. אימא שלי היתקשרה לאמבולנס והם לקחו אותי באלונקה. כשניכנסנו לנידת של האמבולנס אני היתעוררתי. מולי ישבו רופאים,אימא שלי,אח שלי(אליו אני יספר בהמשך), והנהג. היו לי מסכות וצינורות בידים ומסכת חמצן על הפנים. הםטיפלו בראש שלי כי כניראה אחרי שאימא שלי הפילה אותי התחיל לרדת מלא דם. ניכנסנו לבית חולים ואני אל האלונקה שנוסעת מהר כל כך בבית החולים וכולם מפנים מקום. היתי באותו זמן מסוחררת כי איבדתי הרבה דם. באותו הזמן נתנו לי הרבה דברים שאני לא יודעת בישביל מה הם. יום עבר. ואני שוכבת עדיין בבית החולים מאושפזת. וכשהיתעוררתי ראיתי את אח שלי מחבק את אימא שלי שבכתה. מולי אמדה גם החברה היחידה שהיתה לי ועוד כמה בנות שהיו גם חברות שלי. אני לא ידעתי מה היה. ומה עושים לי. אבל ראיתי שאני יכולה לקום מהמיטה והחרחורת עברה אז ניצלתי את ההיזדמנות. זינקתי מהמיטה ברחתי למיסדרון ו….


תגובות (1)

הסיפור שלי יפה

22/05/2013 12:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך