חלום שהתגשם

29/06/2019 486 צפיות אין תגובות

"תגיד את האמת עידן, כשהיית קטן חשבת שכשתגדל ותהיה לגבר תתחתן עם ערביה?פלשתינית? אנחנו יושבים על הדשא הירוק והרענן ."כשהיית קטן ,נגיד בכיתה ג',כשכל הילדים היו יושבים ישיבה מזרחית במעגל בעב כיתה של יום שישי, וכל אחד מספר על החלום שלו.
למשל יוגב חלם לטוס לירח, אבל היום הוא טייס ריסוס בדרום הארץ,ויעלי חלמה להיות מלכת יופי של ישראל והיום היא בכלל מדענית חוקרת מוח במכון וייצמן למדע.
אז, אתה עידן כבר אז , למרות הסיכסוך הישראלי -פלשתיני חוצה הדורות והשנים , חלמת על עיישה או ג'מילה,שאולי יושבת על הגמל,כמו רבקה אמנו בתנ"ך, או רות המואביה,שהיתה לא מבנות עמנו והתגיירה ונהייתה הסבתא רבא של דוד המלך…
ותקח אותה לאשה .
"באמת , למה?"
"אז אני אגיד לך,אנחנו חיים פה בארץ ישראל. הערבים היו פה לפנינו, ככה הם אומרים , או שהיו בדיוק כמונו בארץ הזאת ארץ כנען, השחונה , הצחיחה ,המיובשת,תמיד ידעתי , (ואני בא מבית שמאלני,)
וגם כמה מבני משפחתי הסבירו לי שיש ערבים טובים ויש ערבים רעים,בדיוק אותו הדבר כמו אצל היהודים"
"אז ברור שבימי ילדותי לא חשבתי שאתחתן עם ערביה. ברור שלא חשבתי על חתונה בכלל" והוא צוחק…
איזה ילד קטן חושב בכלל על סיטואציה כזאת.?
אבל החיים מלאי הפתעות.
"קח למשל , ילד דחוי שהיה איתי בחטיבה . התגייס לנח"ל. הכיר בחורה, מהמגניבות ביותר, והם נשואים באושר על עצם היום הזה "


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך