השיר המדובר https://www.youtube.com/watch?v=Yb_QHyWjmmE

טעם אחר

17/06/2019 398 צפיות אין תגובות
השיר המדובר https://www.youtube.com/watch?v=Yb_QHyWjmmE

ריח הגבינה היה חזק על הידיים, על הלשון בכל מקום שנגעתי בו הוא עבר אליו. אני אוהבת גבינת רוקפור היא מיוחדת ולא סטנדרטית, ולא הרבה אוהבים אותה. אני חושבת עליך, על הגבר של חיי, על זה שיש הרבה כאלה.
התחלתי סדרה של אימוני ספורט בצורה אינטנסיבית יותר והתחלתי לאכול קצת יותר, רוצה לראות לאן זה יביא אותי מבחינת חיטוב הגוף.
אני חושבת כל יום על כמה החיים שלנו קצרים, וקשה לי כל כך קשה לי. אני מוכנה לשרוט את עצמי מרוב שהרגשות גואות בי ללא שליטה.
בוקר, שמש, פותחת את החלון. קצת משעמם לי.. אני חושבת שאני באזור נוחות כלשהו.. הלימודים זה גם אזור נוחות. כל מה שחינכו אותך, זה לחרוש הרבה הרבה, להקיא בתקופת מבחנים ולהרגיש שאחרי כל זה מותר לי להינות ולהתחרע על החופש.
כי חסמו אותי, חסמו את מי שאני למשך תקופה ועכשיו אני במצב מוזר ולא פעיל.
איך אני גורמת לעצמי לחיות?
שמעתי איפה שהו שאם אנחנו מציבים לעצמינו מטרות גבוהות מדי, אולי נוכל לעבוד קשה כדי להגשימן, אך בדרך אליהן אנחנו עלולים לחשוב שאנחנו כבר שם. ואז כל הזמן נרגיש לא יציבים, כי בעצם אנחנו מרחפים בין המציאות לבין איפה שאנחנו רוצים להיות באמת. יכול להיות שזאת הסיבה שאני מרגישה כל הזמן שמשהו חסר לי?
חסר לי בן זוג, חסר לי מין, חסר לי לרדת במשקל עוד 3 ק\"ג, כוח רצון לשבת על הלימודים ואולי גם חברים.. איפה מוצאים חברים גם אם לא יוצאים למסיבות ולברים?
אני מאוד מקווה שבקרוב אצליח להשיג תשובות ולשאלות האלה
הא! כן הייתה לי הצלחה. כשהייתי קטנה היה שיר שהייתי שומעת, עוד בקלטת רדיו כזאת. הייתי מסתכלת מהחלונות ומפנטזת דברים יפים בליווי מנגינת השיר שכל כך אהבתי. שנים ניסיתי למצוא את השיר מהמילים שהיו שזכורות לי ממנו. אתמול מצאתי את השיר בלי כוונה, ככה בפוקס! הייתי הכי מאושרת שיש לכמה דקות האלה. כל כך הרבה זיכרונות מילדות שנות ה90.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך