יומני היקר …

לאביו9999 05/08/2013 968 צפיות 2 תגובות

יומני היקר , היום התחלתי את כיתה א' הגעתי לכיתה בבוקר בהתחלה לא הכרתי אף אחד.. אבל אז התחלתי לדבר עם ילדה שישבה לידי, קראו לה נוי. היא החברה היחידה שלי עכשיו באתי מעיר אחרת אני לא מכירה אף אחד.

יומני היקר, עברה חצי שנה ועכשיו אנחנו במחצית של כיתה א'. הכרתי מלא בנות חדשות. אני "מקובלת" עכשיו ככה נוי קוראת לזה. כל הילדים בכיתה נחמדים כל כך, ממש טוב לי פה. אני תלמידה טובה מאוד והתעודה הייתה מושלמת. אבא ואמא גאים כל כך.

יומני היקר, היום אני כבר בכיתה ב' ונכנסה ילדה חדשה לכיתה שלנו, קוראים לה נעמה. ניגשתי עליה להגיד לה שלום והיא התעלמה ממני. היא לא נחמדה.. נוי והיא ממש חברות טובות. אני מפחדת לאבד אותה יומני היקר. מה אני יעשה בלי נוי?!

יומני היקר, אני כבר בכיתה ג'. הרבה דברים קרו השנה אני ונוי כבר לא חברות יותר. אני מצטערת על כך. עוד משהו שלא סיפרתי לך יומני.. הם עושים עליי חרם. מתעללים בי. הכל בגלל נעמה. היא שיכנעה את כולם לא לדבר איתי. כולם יורדים עליי, אל איך שאני ניראת אבל אני לא מספרת לאמא וגם לא לאבא אני בוכה כל לילה. אסור לי לספר…

יומני היקר, אני בכיתה ד'. הם קוראים לי שמנה. הם אומרים שאני סתם נפוחה. החלטתי להישקל היום יומני היקר, אני שוקלת 28 קילו. הסתכלתי במראה. כן, יומני היקר. אני שמנה. הילדים צודקים.

יומני היקר, אני בכיתה ה'. הילדים לא מפסיקים להגיד שאני שמנה.. אני יודעת שאני שמנה. מאז אותו יום אני נשקלת כל יום אני אוכלת יומני היקר. אבל מיד אחר כך, אני מקיאה הכל. אני שוקלת היום 15 קילו. הם לא מפסיקים להגיד את זה..הם מרביצים לי. הם זורקים אותי לפח אשפה כאילו אני זבל. אני לא זבל ! אבל אני לא יכולה לעשות כלום. אני בוכה כל לילה אני לא יכולה כבר..

יומני היקר, אני בכיתה ו' אני חותכת ורידים עכשיו. הם עדיין קוראים לי שמנה אני עדיין מקיאה אני לא יכולה להפסיק. הם מרביצים לי כל יום. הרגליים שלי מלאות בסימנים כחולים גדולים אבל אני הולכת עם מכנסיים ארוכים ועם חולצות ארוכות שלא יראו אני עושה לעצמי. אני שוקלת 14 קילו אני עור ועצמות. אני רוצה למות יומני היקר.

יומני היקר, אני בכיתה ו' עכשיו. זהו. זאת הפעם האחרונה שאכתוב לך, אני מתאבדת. הכל כבר מתוכנן.. החבל ומסמרים אני אצלם את זה שהורי יראו שיבנו מה עשיתי. עכשיו אני עומדת עם מכנס קצר וחולצה קצרה ומראה לכולם את כל החתכים שלי את כל הסימנים שיש עליי. אני אוהבת אותך ותמיד אוהב תיזכור את זה !
ביי יומני היקר תודה על זה שהיית שם בשבילי כל הזמן..


תגובות (2)

וואוו
דירגתי לך את הסיפור ל-חמש
חדשה?

05/08/2013 08:34

וואו,
איזה יופי,
ממש יפההההה,
אני פשוט בוכה עכשיו, זה מאוד מרגששששששש

05/08/2013 08:39
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך