A&A

כבר שנים

A&A 22/08/2019 382 צפיות אין תגובות

אני מסתכלת עליך והפעם זה שונה..
אני מכירה אותך כבר שנים! שנים שאני מרגישה אותך, טועמת אותך, חייה אותך!
אני מכירה כול פגם שלך אני מכירה כול גומה בגוף שלך ואני יודעת בדיוק מהן נקודות החולשה שלך!
אך לאחרונה זה אחרת אתה יודע? עד עכשיו היית טעם נרכש! היית ממכר אך לאחרונה אני מרגישה שאתה משאיר בי טעם לוואי וזה מתסכל אותי לא לדעת מדוע זה קורה!! איך משהוא שאהבתי כבר שנים שחשקתי בו שנים מתחיל להירכב? ומהו החשק החדש שלי בכלל? זה מפחיד כי אני לא מכירה שום דבר חוץ ממך! אני לא נגעתי או חוויתי אף גבר חוץ ממך.. אף פעם לא הייתה לי בעיה עם זה כי בכול פעם שהיית יושב לידי או ישן לצידי תמיד נמשכתי אליך! אהבתי את זה שאתה רק שלי… כמה פעמים הייתי צמאה למגע שלך אינספור פעמים כבר עשינו זאת.. האמת שכבר קשה לדעת כמה פעמים בדיוק אולי יותר מ1000! לא חשבתי שיבוא הרגע שבו אשכב על ידך ולא ארגיש כך יותר, זה כאילו כול חיינו היינו יחד! החיים האלו עברו נגד עיניי בבת אחת ואז הבנתי שאנחנו תקועים בלופ כזה שחוזר על עצמו.. אנחנו עדיין יחד ואין שום שינוי! שוב השיחות המקוצרות ביום יום שוב ישנים בנפרד שוב כול אחד מאיתנו תקוע! כאילו נתקענו בנערות שלנו… ונמאס לי לעשות בכול פעם את אותו הדבר! אז אסור לדבר על עתיד.. אסור לדבר על חתונה!! אך רצוי להישאר יחדיו ואסור לחלוטין לחיות בנפרד?! יצא לך לחשוב שאולי אנחנו נלחמים בגורל? אולי הוא רומז לנו משהוא.. ואולי בכלל היינו יותר טובים כשהיינו נערים ועכשיו זה כבר לא מתאים, כי כן אני חושקת בדברים אחרים!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך