איך עד עכשו?

ככה הכל התחיל… פרק א'

08/05/2013 473 צפיות 2 תגובות
איך עד עכשו?

עליתי על הבמה, ושרתי את הלהיטי החדש.
זה היה פשוט קסום.
רגע, לפני שאני אמשיך אני אספר לכם איך הכל התחיל.

זה היה בוקר, אני רייצ'ל וויט, קמתי כרגיל ללא שום רצון לקום מוקדם לבית הספר.
בדיק כמו כולם, הייתי ילדה רגילה, ממוצעת בלימודים. לחברתי הטובה קראו לולה.
בדיוק יצאתי מהבית ושוב נזכרתי בחלום שלי להיות זמרת, ושוב התיאשתי. חיכיתי אחרי החופש בקוצר רוח לפגוש את לולה שטסה לפריז וחזרה לא מזמן! יצאנו יחד ומיהרנו לבית הספר כדי לא לאחר שוב.
אמרתי לה: 'גברת ריילי(שם המשפחה שלה) שוב נאחר הא?' השתתקנו ואז צחקנו בלי סיבה.
נכנסנו לשיעור והתיישבנו מהר בשורה השנייה בטור האמצעי יחד כרגיל.
המורה נכנסה, הציגה את עצמה, אמרה ששמה הוא ג'נה אנגרי. אני וחברה שלי התאפקנו שלא לצחוק משם המשפחה שלה, אנגרי(כועס).
ברגע שיצאנו להפסקה קלטתי את המנהלת שלנו גברת מקראט תולה מודעה. התקרבתי.
היה רשום:
" לכל תלמידי חטיבת הביניים 'טרסקוט'!
אתם מוזמים לערב שירה ואודישנים לתכנית המצליחה: 'שרים ומצליחים'!
הערב כלול בכיבוד, שירה והמון כיף!
יתקיים ב 22.6 באולם ה'אביב' ברחוב הזמיר בשעה 18:00 בערב.
כולם מוזמנים!
ממש התרגשתי!! כלכך רציתי לבוא!חשבתי לעצמי.. זאת ההזדמנות שלי! להופיע, להראות מה אני מסוגלת לעשות!
הבעיה היא רק…
ריילי ואשלי. כן כן, הן! הבנות החשות של הכיתה, כולם נגררים אחריהן שזה פשוט מגעיל אותי!
הן וההתנהגות שלהן לאחרים גם כן..
בטוח יתחרו נגדי אלה. אוף נראלי הלך לי שוב הסיכוי.. אז התייאשתי.


תגובות (2)

ממש יפה:P מחכה להמשך:P

08/05/2013 07:31

ממש יפה, אבל טיפה יותר תיאורים לא יזיקו, מרגיש לי כאילו הכול הולך מהר מידי, אני בקושי יודעת מי זו לולה וכבר היא הדמות השנייה הכי חשובה בסיפור וזה… טיפה מוזר…
באמת זה לא בקטע של להעליב אלא רק בקטע של לעזור לך להשתפר, אז תיקחי את זה רק בקטע הטוב…
מקווה שעזרתי ^.^

08/05/2013 08:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך