זה לא בדיוק סיפור אבל מה אתן אומרות?

לב שבור

31/03/2013 630 צפיות 3 תגובות
זה לא בדיוק סיפור אבל מה אתן אומרות?

אני אהבתי אותו אני כל כך אהבתי אותו! הוא היה חייב להיפרד ממני? אני הילדה המושלמת שכולם אוהבים דוקא הוא הפסיק לאהוב אותי…. איך מפסיקים לאהוב כל כך מהר? תגידו לי אפשר להפסיק אהבה בשבוע? לא נראלי, יכול להיות שהוא התאהב במישהי אחרת?! מזה משנה הוא פוגע בי והוא ממשיך לפגוע למרות שהוא יודע שזה הכי כואב לי בעולם בגלל שאני עדיין אוהבת אותו…. מיליון פעמים בכיתי בגללו והוא ראה אותי בוכה והוא לא אמר כלום! לא היה לו אכפת ממני הוא העיף אותי לעזאזל! כמה הצקות אפשר לסבול? הוא רק קורא לי סתומה ואני מתחילה לבכות למרות שאני אף פעם לא בוכה מקללות כאלה בגלל שאני אוהבת אותו! אני פשוט מתה עליו ואני לא מצליחה להפסיק! אני מנסה לאהוב מישהו אחר! אפילו התנשקתי עם מישהו אחר ודמיינתי שאני מנשקת אותו….. אוף זה פשוט נורא :( למה החיים כאלה דפוקים? למה אנחנו לא יכולים לבחור במי להתאהב? ולמה כל בת נמצאת במצב של לב שבור? זה הורס אותנו פשוט הורס! בת יכולה לבכות שנים על זה שהיא נפרדה מחבר שלה ויהיה לה לב שבור למרות שהיא נפרדה ממנו! כי הוא פגע בה הוא פשוט פגע! בביצפר אנחנו נראות חזקות אבל בבית, אנחנו מתפרקות….. הבית זה המקום שבוכים בו, והבית ספר זה המקום שאת עושה את עצמך כאילו הכל בסדר…לכל אחת יש לפחות חברה אחת שיודעת מתי את בסדר ומתי את לא למרות החיוך הכובש שלך, וזה כיף זה כיף שיש מישהי לבכות לה על הכתף, וזה כיף שיש בנות שעוזרות אחת לשניה….
כל בת גם יודעת שזה הכי כיף שאת בוכה ואז החברה הכי טובה שלך באה ומחקבת אותך, ואז אתן יושבות ככה בלי מילים והיא יודעת שגם אם את לא הכי רוצה לספר אז את תספרי לה, למה? כי את סומכת עליה הכי בעולם את יודעת שלא משנה מה יקרה היא לא תספר לאף אחד והיא תמיד תעזור לך! אז הדבר היחיד שאני ממליצה זה שתספרו למי שאתן סומכות עליה…זה רק יעזור לכן! וגם אם החברה לא יודעת איך לעזור לפחות תוכלו לבכות ביחד……


תגובות (3)

פשוט כבשת אותי…
אין לי מילים!

31/03/2013 00:44

את רוצה לדעת מה אני חושבת?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
אני חושבת שיש לך כישרון ענק! פשוט ענק! את בחרת בדיוק את המילם הנכונות לסיפור הזה, ובאופן כללי העלילה מקסימה..
מדרגת 5 ~

31/03/2013 00:51

וואי תודה :)
ממש תודה בחיים לא חשבתי שיגיבו ככה על הסיפורים שלי!

31/03/2013 01:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך