ChocolateChip
לכתוב את זה ממש הרגיע אותי, כשאני קוראת את זה עכשיו זה מצחיק אותי לחשוב על איך הרגשתי באותו הרגע...

לפרוק את ההרס

ChocolateChip 23/03/2020 328 צפיות 5 תגובות
לכתוב את זה ממש הרגיע אותי, כשאני קוראת את זה עכשיו זה מצחיק אותי לחשוב על איך הרגשתי באותו הרגע...

אתם מכירים את זה שאתם עובדים קשה יוצרים משהו כל כך יפה והוא נעלם לכם? אתם באמצע לצייר ציור מדהים כשאח שלכם בן השנתיים שלוש מגיע לקשקש על הדף הזה שבמקרה הציור שלכם…
אולי הייתם באמצע לבשל ולרגע שחכתם להוציא אותו מהתנור? הכל נשרף ובמקרה הטוב עוד יהיה מישהו שיטעם…
אתם בטח מכירים את הרגע הזה שאתה קולט שנהרס או נאבד.
הרגע שבו אתם נעמדים ומביטים מופתעים ועצבניים, נדמה לכם שהכל אבוד. נדמה כאילו שעות שלמות של השקעה הלכו לפח. נדמה שאתם לא טובים בכלום. שזהו זה הפעם האחרונה שתנסו.
הייתי מצפה מעצמי לכתוב לכם דברים חיוביים על המצב הזה. שתוכלו לשפר ולעשות שוב עוד יותר טוב מהקודם…
אך בדיוק לפני רגע זה קרה לי!
אהבתי אותו כל כך, הייתי בטוחה שהוא מדהים. לחיצה אחת לא במקום ואין מדהים אין כלום, לא נשאר סימן מעבודתי הקשה. הכל נעלם. אי אפשר לחזור אחורה לסדר קצת את העניינים בכדי שזה לא יקרה, פשוט צריך להתמודד עם זה. להתקדם.
אתם מכירים את זה שאי אפשר לעשות את אותו הדבר פעמיים? אתה מנסה ומשהו לא בדיוק כמו מה שנהרס. מכאן יש שני כיוונים-
להתעצבן ולהרוס הכל.
או פשוט מאוד לא לעשות בדיוק את מה שנהרס אלא משהו קרוב, דומה.
ברור שהרבה יותר קל להתעצבן.
אז סלחו לי שזה מה שאני עושה למקלדת הזו, צריך להביע\להוציא עצבים באיזה שהוא דרך לפני שאחליט מה לעשות ולתקן…


תגובות (5)

מזדהה לחלוטין

23/03/2020 16:13

מושלם!

23/03/2020 16:35

תודה רבה

23/03/2020 16:54

מהמם

29/03/2020 18:25
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך