משחקי הרעב ה-74 נקודת מבטה של קלוב פרק 6

16/06/2012 802 צפיות תגובה אחת

שתיקה. היא שוררת במשך דקות אחדות. אבל לבסוף היא נשברת,
"מה זה משנה?" הוא מטיח לעברי ומתחמק מלהביט אליי. "בטח שזה משנה!" אני צועקת עליו.
"למה?" הוא שואל אותי ומבטו נפגש במבטי. "אתה יודע איך זה להיות עם המחשבה שפגעת במישהו? ואתה אפילו לא יודע מה קרה לו או מי זה בכלל?, לא משנה, אין סיכוי שאתה יודע"
"אולי אני לא יודע", קייטו אומר. "אבל אני כן יודע דבר אחד, אני אגיד לך אותו רק אחרי שתאכלי"
אני מתיישבת מולו והוא נותן לי חתיכה מהבשר. "תאכלי את זה בינתיים"
אני אוכלת, לבשר יש טעם משונה. מרגישים שהוא טרי מאוד, לא כמו אצל הקצב.
"מאיפה השגת את הבשר?" אני שואלת את קייטו. "צדתי אותו" הוא עונה.
"באמת?, איך בדיוק?" אני שואלת שוב, "מה הבעיה? פשוט חיכיתי וברגע המתאים שיפדתי בה את החרב שלי, זה פשוט". הוא עונה, במין שחצנות מסוימת.
אני עדיין לא החלטתי אם זה סנאי או ארנבת, אז אני מחליטה לשאול "זה סנאי או ארנבת?"
"זאת ארנבת, קל יותר לצוד אותה. היא מסתובבת על הקרקע וקצת איטית יותר מהסנאי"
"אה" אני משיבה באישור. "אז זה אתה" אני אומרת. "אז זה אני?" הוא משיב
"כן, זה אתה שמסתובב פה כמעט כל לילה, העשן בא מהמדורות שאתה מדליק" אני אומרת לו.
"כן. את יודעת, אני מופתע שלא גילית את זה עד עכשיו, הרי את גרה מול היער". הוא עונה
"איך אתה יודע את זה?" אני שואלת. "אני יודע הרבה דברים".
"אתה גם יודע במי פגעה הסכין, ואתה צריך את מה שאתה יודע כי סיימתי לאכול." אני אומרת
"נכון" הוא אומר. הוא קם ממקומו ומתקרב אליי, הוא יושב מימיני ומסתכל על האש.
"הסכין פגעה בי"


תגובות (1)

אהההה!!

17/06/2012 05:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך