אין לך ביטחון עצמי? איך אימון אישי עזר לי עם ביטחון עצמי

31/12/2015 1059 צפיות תגובה אחת

אחד היתרונות הבולטים יותר בתהליך אימון אישי, הוא נושא- "שיפור הביטחון העצמי". ישנם לא מעט אנשים מוכשרים בתחומים שונים בתעשייה אשר שואפים לפרוץ דרך ולהצליח בחייהם, אך מה שעוצר אותם מלגעת בהצלחה המסחררת הוא- חוסר ביטחון עצמי. חוסר זה יכול לבוא לידי ביטוי גם בתחומים נוספים, אם זה בנושא זודגיות, משפחה, התנהלות מול עמיתים בעבודה, התנהלות מול ילדים כהורים, מול חברים קרובים ובכלל בחיים.

אנשים רבים שואלים את עצמם "איך היו החיים שלי היו נראים אילו רק היה לי את כל הביטחון שאי פעם חלמתי עליו, ואילו היו ברשותי את הכלים הנכונים לייצר ביטחון עצמי, וודאי החיים שלי היו הרבה יותר קלים". אך חשוב לדעת כי דבר זה אפשרי בתנאי שתשקיע את מירב המאמצים שיובילו אתכם במהירות האפשרית לתוצאה.

אז מה עושים ואיך מתחילים?

ראשית, עליכם להיות עם פתיחות ללמוד את הנושא וכמובן להתמיד גם לאחר הלימוד. זכרו כי כיום תוכלו לעבור תהליך של אימון אישי לשיפור הביטחון העצמי ולא נדרש כלל וכלל טיפולים פסיכולוגים ארוכים ומתישים! תחום אימון אישי, מציע עבורכם כלים שונים לחלוטין מהשיטות הפסיכולוגיות, ומאפשר לכם לבצע שינוי בכמה מפגשים בודדים מהנים שיהיו בעלי משמעות רבה בחייכם!

מה קורה לאחר הטיפול? האם הביטחון העצמי נשמר?

תהליך אימון מתבסס על נקודת הנחה- "שלאף אדם אין בעיה מולדת וניתן ללמוד בדרכים מסוימים כל דבר על מנת לפתח את יכולותיו וכישוריו". האימון הוא למעשה לימוד, הוא מאפשר למטופל לשנות גישות בחיים וללמוד כיצד לחשוב ולפעול אחרת על מנת להגיע לתוצאות שונות בחייו לטווח הארוך. אם כך, הכלים הרבים שניתנים במהלך הטיפול והשינוי הממשי נשארים עם המטופל לאורך כל חייו, אך כמובן שניתן מידי פעם להגיע לכמה מפגשים מסוימים במידה ונתקלים בקושי מסוים.

בנוסף, חשוב לציין כי אימון אישי הינו טיפול הנעשה בכמה מפגשים בודדים ולא כטיפול לטווח ארוך, מה שיכול להביא לתוצאות מהירות המורגשות כבר לאחר המפגש השני שלישי.


תגובות (1)

הצטרפת לאתר רק כדי לפרסם את זה?

31/12/2015 14:41
סיפורים נוספים שיעניינו אותך