EmeT
היי לכולם . אני הרבה זמן חושבת על לכתוב לעצמי את המחשבות שלי,ובדרך כלל אני שומרת הכל בלב. אני לא יודעת אם אני אמשיך לכתוב לעצמי את הדברים האלא אבל רציתי לשתף את מה שאני מרגישה. אני בתקופה לא טובה שאני מקווה שתעבור. אשמח אם תקראו את אשר על ליבי ואשמח אם גם תביאו את דעתכם תודה רבה.

איפור

EmeT 29/09/2021 244 צפיות 3 תגובות
היי לכולם . אני הרבה זמן חושבת על לכתוב לעצמי את המחשבות שלי,ובדרך כלל אני שומרת הכל בלב. אני לא יודעת אם אני אמשיך לכתוב לעצמי את הדברים האלא אבל רציתי לשתף את מה שאני מרגישה. אני בתקופה לא טובה שאני מקווה שתעבור. אשמח אם תקראו את אשר על ליבי ואשמח אם גם תביאו את דעתכם תודה רבה.

"אני אוהב שאת טבעית"
"אני מעדיף אותך בלי איפור"
תמיד יש הרמות גבה על הנושא הזה,
לפעמים הוא מעצבן אותי.
הפחד שלהם שמתחת לאיפור אנחנו ניראות כמו מפלצות.
או הרצון לחדירה הפולשנית לראש שלנו,
לדעת האם זה אולי בא מחוסר ביטחון.
יש מצב ,יש מצב שזה אולי לפעמים מגיע מחוסר ביטחון פנימי או חיצוני והאיפור מסתיר את זה,גם מסתיר את זה דיי טוב.
אצלי האיפור לא בא מחוסר ביטחון חיצוני, אני כל כך נהנית מהחופש של פנים נקיות כמו שאני נהנית מהחלק האומנותי של לגרום לעצמי לבטא את היופי הטבעי שלי עם האיפור.
כן כן לכל המופתעים זה לא שונה מתכשיט או בגד יפה שאיתו אתה רוצה להראות הגרסה הכי טובה של עצמך.
וגם לא חייב לשים טונות של מייקאפ בשביל זה.
איפור לא בא להסתיר פגמים לפעמים, איפור בא לבטא ולגרום לך להרגיש יותר טוב ממה שאתה נראה וזה בסדר לרצות להרגיש ככה.
אני אוהבת את הפנים שלי בלי ועם איפור ואני מרגישה שתהליך ותוצאת האיפור גורמת לי לאושר.
אבל לפעמים יש ימים קשים…
ימים שאתה מרגיש שמשהו מת בתוך הנפש שלך שהיא מתאמצת לחיות, שהיא מתאמצת לשמוח.
שאתה מחייך גם שאתה שמח וגם שאתה מרגיש שכל העולם נופל עליך, ואתה חייב לשדר עסקים כרגיל וכן להמשיך לחייך.
שם האיפור מציל אותי כי הנפש מנצחת את החיוך.
העיניים עייפות ומלאות עצב ותשישות בלי שאני רוצה,
וקצוות השפתיים נפולות ועצובות.
מרגישה שלא משנה כמה אתאמץ שום התאמצות או חיוך גדול ככל שאני אחייך, יגרמו לי להרגיש שהם מסתירות את העצבות שעוברת לי בגוף וכן גם בפנים שלי.
שם האיפור משחק את המשחק בשבילי, מסתיר את השקיות והתשישות בעיניים,הצלליות הנוצצות מאירות לי את הפנים ,האודם האדמדם והסומק הורדרד נותנים לי את החיות שלא מצליחה להתבטא בפנים האפורות שלי.
ככה אני מרגישה מוגנת ולא פגיעה, עם אותה עצבות שאף אחד לא רואה, כי היא מסתתרת מתחת לשכבת המייקאפ העדינה ,הצלליות הנוצצות, והסומק והאודם האדומים ורודים.
אצלי האיפור לא נועד להסתיר חוסר ביטחון הוא נועד לשמור עליי מול העולם הזה שדורש ממך להראות אושר תמידי בזמן שהעולם הפנימי שלי קורס בתוכי.


תגובות (3)

EmeT, שלום.

ברוכה הבאה לאתר.

אני מודה שכאדם צעיר קצת בזתי לעניין האיפור וטענתי שאני מעדיף "יופי טבעי" – אני חושב שקצת שיקרתי לעצמי.
אין לי בעיה עם טיפוח ואפילו הקצנתי ומבחינתי גם ניתוחים פלסטיים הם בסדר, אם זה מה שגורם למישהו.י להרגיש טוב עם עצמו.

אני מניח שהכיוון של הטקסט והמסקנה שבסוף האיפור הוא עוד מסיכה, יש בה משהו מעציב מבחינתי. אני תוהה מה הדבר המסוים בעולם הזה שגורם לך לתחושות הקשות, ועבור מי את רוצה להעמיד פני מאושרת?

06/10/2021 15:07

    היי GidLevi n84
    היה לי כיף לקרוא את מה שכתבת.
    באתי להראות את הצד שלי בנוגע לאיפור.
    יש המציינים נושא "שטחי", ולא חשוב,אבל היה לי חשוב לבטא מעבר לזה.
    החיים עצמם מקשים עליי מאוד זה נושא מאוד רחב בשבילי ויש והמון רגשות תחושות קשות שמעורבבות אצלי בגוף שקצת קשה להצביע עליהם לפעמים.
    לפעמים החיים לא הולכים כפי שאתה רוצה ולפעמים אתה מאבד את עצמך ,ותמיד יש את הקושי ללכת בדרך או להרים את עצמך או למצוא פתרונות בנוגע לחיים שלך.
    ואני לא רוצה להעמיד פניי מאושרת אני מרגישה שמכריחים אותי להראות מאושרת.
    שאני אמורה להיות חפץ מובנה שמגיע עם חיוך על הפנים וזה לא עובד ככה ,זה לא החיים ,לפחות לא החיים שאני רוצה אבל אני מרגישה שאני חייבת לעשות את זה כדיי לא להפגע.
    מקווה שיגיע ימים שאני לא אצטרך לזייף את זה יותר :)

    06/10/2021 15:58

.

06/10/2021 15:46
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך