אנ ימשיך את זה בפעם הבאה

אמא את אשמה

13/04/2017 667 צפיות אין תגובות
אנ ימשיך את זה בפעם הבאה

אמא יקרה, מצטער שאני מאכזב אותך אין לי כוונה לפגוע בך אני לא יודע איך הגעתי למצב שאני נמצא עכשיו, מה הייתי יכול לעשות למדתי חינוך ברחוב הם לימדו אותי על החיים ואיך לשנוא בזמן שבבית ספר הם דיברו על שטויות לא חשבתי מה יהיה אחר כך חשבתי על הרגע הזה ,אמא לא ברחתי אני לא אבא,למה בחרת להתחתן עם גבר שמתאכזר אלייך מעולם אני לא יבין אותך למרות שאני חושב שאת אישה חזקה אבל עשית טעויות שכל ה "משפחה" משלמת לא כיף לחיות בחיסרון זה רק מוסיף ללחץ כי בזכותך אני נחשב לילד המוזר הזה שהוא לו כמו כולם ואני רואה את צחוק שלהם ואני מקווה בליבי שהם יראו את הכאב שלי, מה אני יכול לומר הם צודקים אמא וזה בגללך אני לא כמו כולם למה אני חייב להיות שונה למה את לא יכולה לקנות לי את המותגים שכולם לובשים,למה כל דבר צריך להיגמר בויכוח כי עכשיו אני סובל אמא אני לא אומר לך את מה שיושב לי על הלב כי אני צריך להתחשב למרות שלא תמיד אני רוצה להיות זה ש "מבין" ולא עושה מיזה עניין אבל רק שתדעי שאני סובל יום יום ואת היחידה שיכולה לעזור לעזאזל עם רק הדברים האלה היו יכולים להיות פשוטים איזה עולם מסובך,את יודעת מה שמעתי שהחיים הם גלגל אולי מתישהו אנחנו נזכה להנות כי כרגע אנחנו סובלים.
את לא מבינה אני לא רוצה להיכנס לכיתה לראות את אותם מבטים לעזאזל אמא אני יכול לשמוע מה הם חושבים,אני רק בן 11 מה אני צריך לסבול העולם הזה לא באמת טוב,את יודעת הם מלמדים אותנו על כמה שהעולם טוב ועם תעשה מעשה טוב אז תקבל כזה ,הם משקרים אמא הם לא מלמדים אותנו על הקשיים נשבר לי מיהם הם כל הזמן מאושרים בזמן שאני חושב על יום המחר ומקווה שיהיה לי משהו שירגיע את הקיבה,הכוונות שלי הם טובות אבל התוצאה רעה.
באלי לצעוק שכל העולם ישמע וכולם יראו מה אני עובר, ושל לכולם
יהיה אכפת אבל אני לא עושה את שואלת למה?אמא אולי בגלל שהם הורידו לי את כל הביטחון בכל זאת קשה להיות שונה.
את יודעת אמא בבית ספר הם אומרים את מה שאת אומרת את זוכרת שכסף זה לא הכל בחיים,ניראלי הם ואת לא מבינים כלום בחיים האלה אני אומר את זה בצער כן אבל עם יהיה לי אז לא הייתי שונה.
והייתי מרגיש שווה.
טוב נדבר בפעם הבאה אמא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך