אני צריכה עזרה

אוקי אז…
הכול התחיל לפני שבוע בערך. יושב לידי איזה בחור בכיתה שגרוע לגמרי בערבית. היה צריך להכין עבודה בערבית והוא היה מיואש לגמרי, אז אני, עם הכישרון הנחמד שלי לשפות, הכנתי בשבילו את העבודה. הוא הוציא 95. הוא הציע לפצות אותי. הייתה איזו מצגת במורשת שהיה צריך להגיש ולא היה לי כוח להכין, אז ביקשתי ממנו שיצרף אותי לשלו וישקר למורה שהמצגת הקודמת נהרסה ואני עזרתי לו להכין את החדשה אז הוא צירף אותי. המורה עלתה על השקר ואנחנו כיסינו על זה בעוד שקר, אבל אז יוצא שאני חוטפת את העונש במקומו והוא חייב לי פעמיים, פלוס, אם זה מגיע אל המנהלת, או מספיק אפילו, למחנכת שלי, יעיפו אותי מכיתת מחוננים! (השפלה.) אני יודעת שלא הייתי צריכה להתעצל או להכין לו את העבודה כי אז לא הייתי מגיעה למצב הזה, ולמדתי לקח אז בבקשה אל תטיפו לי. בכל מקרה…למישהו יש רעיון איך אני יוצאת מהעניין הזה בלי עונש? או לפחות בלי לעוף מהכיתה? אני מבטיחה לכל המטיפים למיניהם, שבכל מקרה זו הפעם האחרונה שזה קורה. ממילא אני שונאת להידבק לעבודות של אחרים. אני אריה לא קרצייה. אם יש לכם רעיון תגידו בתגובות. ומהר בבקשה!!! אני לא רוצה שיסלקו אותי!


תגובות (20)

גם לי זה קרה.. ובאמת הצטערתי. למדתי לקח בגדול.
כדאי לך:
או להתייעץ עם ההורים
או לדבר איתו כמו שצריך ושהוא יקבל מה שמגיע לו ושיבינו שזה קרה בגללו
או פשוט להודות באמת ולקוות לטוב.
האמת, שאין דרך לצאת מזה בלי רמאות, אולי דרך ההורים, והם ידברו עם המחנכת.
אבל ממה שאני הבנתי הילד שיושב לידך זבל.

09/06/2014 15:10

לגשת למורה להודות באמת.
להוריד קצת דמעות חרטה לקבל את העונש בשפלות רוח ולעבור לסדר היום.

09/06/2014 15:13

כל העולם הליקופטר… אני מתה על השם.
טוב אז תעשי כל מה דאמרה אנג'ל מלעמלה ובהצלחה :)
(אל תהרגי אותי על האצע הגרוע השלי)

09/06/2014 15:13

א.אני דווקא לא חושבת שהוא זבל. אולי הוא פשוט לא יודע לשקר. ב.נראה לי שאנחנו לומדות באותו בית-ספר ג. לתגובה למעלה: למה הילד זבל? היא עזרה לו והוא ביקש לפצות אותה. זה כבר משנו. בנוסף, הוא שיקר בשבילה. גם משהו. ואולי הוא לא התכוון שהיא תחטוף את העונש בשבילו? בחיי שזה מסובך…

09/06/2014 15:14

    ד. למה לו להיענש כשהוא עזר לה(בסיטואציה הספציפית הזו)? חוץ מזה, הוא באמת זכר לה את זה. לא כמו ילדים זבל אחרים שאומרים את זה רק בשביל לנצל.

    09/06/2014 15:17

קודם כל, תקראי ממש טוב את המצגת שלו. כך שאם יחליטו לשאול אותך עליה או משהו כזה כדי לבדוק אם באמת עזרת, לא תהיי מושפלת לגמרי.
אגב, איך בכלל הם יכולים לדעת שהמצגת שלך לא נהרסה?
בנוסף, אני לא יודעת מה השקר הנוסף שעלייך לומר. לא בדיוק הבנתי.
אני מציעה לך דווקא לא להתוודות. אתם יכולים להאשים אותי – אבל זה לא יעזור לה בכלום. תחשבי על משהו קצת יותר הגיוני ושאי אפשר להפריך אותו. בכל מקרה, עדיף שאם את כבר מתוודה, לעשות את זה בכמה שיותר שקט. גם תיראי ממש ממש מבוהלת. תתפלאי, אבל למורים יש לב. אם הם יראו שאת באמת מצטערת ושאת באמת לא תעשי את זה שוב, זה ישנה את הגישה. אני לא יודעת בכמה – בל זה ישנה.
בכלל, מה האפשרות שתעניש אותך? שתגידי ששיקרת לבחור ההוא?

09/06/2014 15:16

האמת, ברגע זה המורה מאמינה שרק עזרתי לבחור להתכונן לערבית, אז הקטע של הכנת העבודה נשאר סודי, ושבתור פיצוי הוא צירף אותי למצגת ואני בעצם לא עשיתי כלום. בעיה…אנחנו לא צמד שקרנים טוב תאמינו לי…אהההההההההה!!!!!

09/06/2014 15:18

אבל Stingray צודק\צודקת: למה לו להיענש?! אולי באמת כדאי לי להתוודות..אבל אז הוא יענש על העתקה ושוחד ואלוהים יודע מה עוד! אני לא רוצה לפגוע בו, חוץ מזה, זה הדדי כי אז גם אני נפגעת כי אני הכנתי לו את העבודה וזה אסור.

09/06/2014 15:20

    האמת. את גרמת לזה. הצעת להכין לו את העבודה וזה אסור. אין איפה להאשים אותו. הוא באמת לא זבל.
    תשאי בתוצאות.
    סתם… תשתמשי בעצות של סטינגרייי
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    09/06/2014 17:17

ובדיוק בשביל זה את צריכה ללמוד מהמצגת שלו כדי להפציץ אותה במידע ולהוכיח לה שהיא 'טועה'. ככה את לא צריכה לשקר – רק ללמוד.

09/06/2014 15:21

חחח בסדר. את ממש נחמדה את יודעת?

09/06/2014 15:22

לא תמיד, אבל זה נחמד לשמוע :)

09/06/2014 15:44

חח, אני בכלל אכזרית. מעניין מי דירג את הסיפור שלי בלב 1. אאוץ', חשבתי שדירוגים כאלה קיימים רק בשביל הקישוט.

09/06/2014 16:15

    בטח כי זה לא עלילתי, ולא כתוב ברמה סיפורית.

    09/06/2014 17:19

"האמת נמצאת תמיד בפשטות, ולא בהכפלה וסיבוך של דברים."

-אייזק ניוטון.

09/06/2014 17:12

    יש לך משהו עם ציטוטים.

    09/06/2014 17:19

    "איש לא יודע את האמת באמת. אפשר לדעת רק את מה שנאמר שהוא האמת."
    -אני.

    09/06/2014 17:22

או שתתעלמי מהנושא ואל תעלי אותו בכלל עם אף אחד. או שאם כן פונים אלייך בקשר לזה תכחישי הכל תלמדי את המצגת שלו ככה שאם ישאלו אותך ישאלו אותך שאלות על המצגת תדעי מה לענות וככה יאמינו (:

09/06/2014 18:36

אין לי רעיון…. למרות שהעצות שנתנו לך ממש טובות. דעתי – תסכמי את זה עם הילד…

09/06/2014 18:47

לדעתי תתוודי.
אין שום דבר צודק או הוגן בשקר משותף כזה.
חוץ מזה, כל עוד את ממשיכה עם השקר, שניכם נפגעים, וככל שייקח לשקר זמן רב יותר להתגלות, כך העונש יהיה גדול יותר.
כל העצות שנתנו לך כאן מועילות ויכולות לעזור, אבל דעתי היא שאת צריכה לעצור את זה כאן ועכשיו.
השקר הוא כמו גומייה, שככל שהזמן עובר היא נמתחת יותר.
עם תפסיקי למתוח אותה כבר בהתחלה, היא תצליף בך, אבל עם תפסיקי למתוח אותה מאוחר מדי, או שהיא תיקרע, אז היא תצליף בך מאוד חזק, ואז זה יכאב.

13/06/2014 11:28
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך