א. אנונימית
המייל שלי שוב - [email protected] אני אשמח לתגובות ודעות

אני תמיד מי שאני

א. אנונימית 08/12/2014 1486 צפיות 6 תגובות
המייל שלי שוב - [email protected] אני אשמח לתגובות ודעות

" אבל את לא בת! " אלכס צעק עליי בשיעור מדעים. באותו זמן רציתי לשאול אותו מה מבדיל אותי משאר הבנות, אך החלטתי להתעלם.
אם אני מעדיפה ספורט על 'שופינג' כמו שאומרים, סימן שאני לא בת?
אם אני מעדיפה שיער מפוזר ולא מסודר ולא שיער אסוף, יפה ומסודר, סימן שאני לא בת?
אם אני מעדיפה מכנסיים רחבים או צמודים ולא שמלות וחצאיות, סימן שאני לא בת?
אם אני מעדיפה נעליים שטוחות ושחוקות ולא נעלי עקב נוצצות ומבריקות, סימן שאני לא בת?
אם אני מעדיפה שחור ולא ורוד, סימן שאני לא בת?
אם אני מעדיפה מראה טבעי ללא איפור ולא מראה מלאכותי עם הרבה איפור, סימן שאני לא בת?
אם אני מעדיפה ציפורניים בלי לק ולא ציפורניים מסודרות עם לק יפה, סימן שאני לא בת?
אם אני מעדיפה עיגולים וקווים ולא לבבות ופרחים, סימן שאני לא בת?
אם אני קשוחה ולא עדינה, סימן שאני לא בת?
אם אני נולדתי שעירה ולא חלקה ללא שיערה אחת , סימן שאני לא בת?
אם יש לי יותר חברים מחברות, סימן שאני לא בת?
אם אני נוחרת בלילה כשאני ישנה, סימן שאני לא בת?
אם אני אוהבת מבולגן וחוסר סדר, סימן שאני לא בת?
אם נתנו לי שם שמתאים לבנים יותר מאשר לבנות, סימן שאני לא בת?

תשובה חד משמעית לכל השאלות – סימן שאת מי שאת בלי קשר למין שלך.

תמיד אומרים לי שאני לא בת, ואני מעוניינת לדעת למה אני לא בת, מה מבדיל אותי משאר הבנות… יש כאלה שאומרים לי שכל הבנות אוהבות לעשות 'שופינג', שיער אסוף ומסודר, שמלות וחצאיות, נעלי עקב נוצצות, צבע ורוד, איפור ומראה מלאכותי, תכשיטים, נצנצים, לק צבעוני, לבבות ופרפרים, שכל הבנות עדינות, חלקות ללא שיערה אחת על עורן, מסודרות וכדומה… אבל זאת רק הכללה לא כל הבנות כאלה, אני רוצה לומר לאותם ילדים שאומרים לי שאני לא בת שלא כל הבנות אוהבות את הדברים הללו, יש בנות שמעדיפות דברים הפוכים לגמרי, שאולי אני לא כמו הבנות שהם מכירים ושאולי לדעתם אני לא בת אך יש לי רגשות, גם אני בת וגם אני בן, לא משנה מה המין שלי יש לי רגשות, ואני לא מעוניינת שיכלילו את המין הנשי, גם אם יש בנות שכן… אני נעלבת כשאומרים לי שאני לא בת, למה ? – כי אני בת, כי לא מזהים שאני בת בגלל ההעדפות שלי וזה מעליב.

הייתי רוצה לשאול שאלה את כל המכלילים למיניהם והשאלה שלי נשאלת כך –
מי קבע שכל הבנות כאלה, מה אתם מרגישים כשאתם מכלילים, זה כמו שאני אכליל את העדות למשל תימנים, רוסים, אתיופים, מרוקאים… אני יכולה לתת דוגמא אבל בלי להיפגע, אני יכולה לומר שכל הערבים רוצחים. אם אני אומרת כזה דבר אני גם הופכת לגזענית ואני גם מכלילה אותם.

מי שקורא\ת את הקטע הקצר שכתבתי, אני אשמח אם תקחו את הקטע הזה ואת נושא ההכללה כחומר למחשבה, ותכתבו לי בתגובות או במייל :
([email protected])
מה דעתכם על הקטע ועל נושא ההכללה.
כי…. אני תמיד מי שאני, ואם אני לא אני, אז מי אני?!


תגובות (6)

מישפת חזק אמרת בסוף :) אהבתי

08/12/2014 18:21

את צודקת.. אין לי מה להגיד

08/12/2014 18:21

מישפט

08/12/2014 18:22
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך