עמית 123
שאני מאד מקווה שתגיבו על כתיבתי :) :) :)

העלייה החדשה

עמית 123 05/08/2011 726 צפיות 3 תגובות
שאני מאד מקווה שתגיבו על כתיבתי :) :) :)

יום שישי 1.7.2011
כבר חשבתי על עלייתי לחט"ב בית אליעזר,נלחצתי מאד ממה שיתפתח בחט"ב מבחינה לימודית,אך גם חברתית,תהיתי בליבי מה אעשה כדי להתכונן לכך,ורק התחילה חופשת הקיץ למחשבות כאלו,התחלתי כבר לשאול את אימי מתי נקנה את ספרי הלימוד לחט"ב ואת כלי הכתיבה והציוד הנוסף,כבר אימי ענתה לי שלאחר הימים הראשונים של חופשת הקיץ נתחיל לקנות את הדרוש לחט"ב.
המחשבה על המעבר מיסודי לחט"ב השפעייה עלי מאד,חשבתי שאני התגבר על העלייה החדשה לחט"ב ובהדרגה זה הצליח לי להתגבר על כך.
ב-12/7 לאחר בילוי בלונה פארק נודע לי כשחזרתי לביתי שהתקבלתי לכיתת מופת,באותו רגע שמחתי אך גם נלחצתי וברגע זה זה הלחיץ אותי וישפיע עוד יותר על המעבר לחט"ב,ידעתי שזאת כיתה רצינית ולומדים בה ילדים חכמים ובעלי שאיפה להצלחה בחיים,ידעתי שאני מסוגל לכך כי אני בעצמי ילד חכם,נבון ובעל ידע רב ושאיפה להגיע רחוק בחיים ולהצליח בהם,אך נותרה בעיה אחת יש לי נטעיה לכתוב לאט,התייעצתי אם כמה חברים ובני משפחה על כך והם מאד עזרו לי בבעיה זאת ונתנו לי טיפים שונים לכתיבה מהירה.
יום ראשון 1.8.2011
לאט לאט התקרב קיצו של הקיץ היפה וכבר כמעט הכל מוכן אצלי לחט"ב:ספרי הלימוד,כלי הכתיבה והציוד הנוסף הנדרש.וכבר ההרגשתי לקראת העלייה לחט"ב השתנתה,פחות נלחצתי מאשר מקודם וידעתי שהמעבר לחט"ב וללמוד בכיתת מופת זה רק לטובה,כבר ידעתי מי הולך ללמוד איתי בכיתת מופת,אילו ילדים שלמדו איתי ביסודי מכיתתי וכבר מצב הרוח שלי השתנה לטובה
ולבסוף גיליתי שאני משפיע על הרגשתי ועל עלייתי לחט"ב ובנוסף לכך רציתי להגיד שאני גם גורם לכך שאני משפיע על הרצון שלי לעשות כל דבר ודבר ובאמת אני יודע שאני מסוגל לעשות כל דבר שרק ארצה,ובזכות עלייה זאת למדתי שרק אני משפיע על העתיד שלי כי הכח מונח על רצוני לעשות זאת.


תגובות (3)

גרצמן??????
או שאני טועה…

05/08/2011 11:32

כן גרצמן

05/08/2011 11:34

מה קרה פ-ת-אום הקשבת לצה שלי? הא?!?!
וארז לא קורא את כל זה??

07/08/2011 13:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך