אני נורא מחפש חיזוק.

התאבדות חלק 2

09/02/2017 690 צפיות תגובה אחת
אני נורא מחפש חיזוק.

אתמול הרגשתי משהו שלא הרגשתי במשך שנים הרגשתי את הלב שלי את הנשמה חוזרת  בחזרה לא ידעתי איך לבטא את הרגש
אני רק יודע שזה נורא חזק הרגשתי שאני מאפס כוחות,אני חייב להבין מה זה אני חושב שנגעתי במי שהייתי.
הרגש היה עוצמתי אני חייב להרגיש את זה שוב.

מלחמות מתרחשות בליבי ורגשות שלא הכרתי דופקות על דלת ביתי,  יש משהו שעדיין לא פתרתי ואני צריך לדעת מה היא,יש לי את התחושה הזאת ולא את הבנה של מה זה הרגש שהרגשתי, אחרי הרבה זמן נגעתי בליבי התחושה הזאת מטריפה אותי הרגשתי שלם אני רוצה לחוות את זה שוב הרגשתי שזה אני פשוט אני ללא שקרים.
אני פוגש את העבר אני מנסה להבין מה העבר עליי בתקופה זה מרגיש לי כאילו הזיכרון נמחק או שנהיה מעורפל או פשוט נגיד את התשובה נכונה הוא מעורפל כי הדחקתי אותו לא רציתי להיזכר בו אבל כדי להמשיך אני חייב להבין אותו.

עם כל החרדות והתהיות האם שווה לי לחיות? אני בוחר מה להיות,אני מנסה להבין את העבר למרות שהתקדמתי אני מרגיש תוקע אני חייב להבין מי אני זה מחרפן אותי. הידיעה הזאת, זה לוקח לי מהסבלנות אבל זה גרם לי להעריך כנות,אני מנסה להתמקד בחיובי ולא בשלילי אני מנסה להבין מה עובר עליי מבפנים.
זה לקח לי זמן עד שהבנתי והפנמתי שלא הכל ילך כמו שאני רוצה, תמיין את עצמך בין טוב ורע בין חיובי לשלילי ובין הדמיון למציאות.

כיף לדמיין זה נורא כיף שאתה יכול לעשות הכל מהכל וכל מה שתבחר יהיה נכון מעולם לא תהיה טועה ומצד שני אתה לעולם לא תחווה אז כנראה שזה לא שווה,כנראה שהמציאות חזקה יותר מכל דמיון


תגובות (1)

שקלת פעם לגשת למישהו מוסמך? כמו פסיכיאטר או פסיכולוג?
אני בטוחה שלאט לאט אחרי תהליך טיפולי אתה תרגיש יותר טוב ותבין את עצמך יותר טוב… מניסיון אישי שלי….
בהצלחה :)

10/02/2017 15:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך