יש לי מישהו חדש

12/11/2021 183 צפיות אין תגובות

יש מישהו חדש.
יש מישהו חדש?
יש לי מישהו חדש!
האם זה טוב?
עוד לא יודעת. אנחנו רק בהתחלה. אנחנו מאוד, אבל מאוד שונים.

יש לי מישהו חדש, והוא עדיין לא יודע שהוא זכה בלוטו איתי.
אני לא אוהבת את העובדה שהוא לא דואג לכתוב לי במשך היום הודעה לבדוק מה שלומי. היום נגיד, שלחתי לו הודעה והוא ענה בקרירות.

אין לי כח לגברים. אין לי כח לגברים שלא יודעים מה היא אישה ומה היא צריכה – בייחוד בתחילת קשר. אני אתן לו עד יום ראשון, ואם עד אז הוא לא יבדוק לשלומי זה סימן אזהרה גדול בשבילי להתרחק.

זה מצחיק שהוא מרכל על האקסית שלו מדי פעם. זה מראה כמה שהוא לא נאור כפי שהוא רוצה להצטייר מהצד. הבנאדם רכלן. הא וכן.. אתם אולי שואלים את עצמכם: למה היא מדברת ככה על בחור שהיא יוצאת איתו? כי אני לא בוטחת בו. כי אני מפחדת שגם הקשר הזה ייגמר, אז אני מראש מורידה לעצמי ממנו – ככה שיכאב פחות אם זה לא יעבוד.

אני מאוהבת?
הממ.. עוד לא עבר חודש מאז שאנחנו יוצאים, אז לא חושבת.
אילו עוד חסרונות אני מצאתי בו?
יש כמה שכנראה הוא לא מודע אליהם אז לא יפה לרכל על זה ביומן הפומבי שלי. אבל נגיד, זה שהוא סיפר שהוא לא אהב לישון עם האקסית שלו, כי קשה לו להירדם ככה. פה-התחלתי-לחשוד. אז אמרתי לעצמי בלב: "חביבי, כדאי לך להתחיל לעבוד על זה שברגע שנתחיל לשכב, אנחנו הולכים לישון ביחד, לראות את הפנים ההפוכות אחד של השנייה בבקרים, לעשות סקס חצי ישנוני בבוקר ולתת נשיקת להתראות לפני שכל אחד ממשיך ללו"ז שלו!!!" אבל כל זה רק בלב אמרתי לעצמי. ולעברו פשוט העפתי מבט חצי מחויך תוך כדי שהוא מלטף את הכתף שלי.

אוקי.
אעדכן


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך