להיות אני

G-dragon 14/10/2016 829 צפיות 9 תגובות

אני, אני מהרהרת על המשמעות של המילה בעודי מתנדנדת בחוסר איזון על הנדנדה,
שכבר אין לי שם מקום. אני זה פשוט מוזר, אני אחראית על החיים שלי ואני חייה.
היה לי קשה לתפוס את זה. אבל לא ממש רציתי להבין את המושג הזה אי פעם,
היה לי נוח בבועה שלי, או באלפי הבועות והאשליות שהיו לי בנוגע לחיי שלי.
אני קמה מהנדנדה, יהיה זמן לפרש את המושג בשלמותו אחר כך ומיהרתי
הביתה, כדי שוב לחיות את החיים השגרתיים של נערה בינונית.
שחיה בתוך אשליה שהעולם יכנע לה כשיגיע הזמן,
שהעולם ירחם על הטיפשות והעצלנות שלה.
לא יודעת למה אני אותה הנערה, אך אני
יודעת שזאת המשמעות של להיות אני
המשמעות היא לא לדעת, לוותר
מיד, עוד לפני שהמאבק החל.
כזאת אני, ואני מעדיפה
שלא להיות אני עכשיו,
או אי פעם בכלל,
כי זה לא נעים
להיות אני.
בכלל
לא.


תגובות (9)

^#^

14/10/2016 17:13

אלף, אהבתי נורא נורא את הצורה של המשפטים לקראת הסןף!
חוץ מיזה אני חושבת שכל אחד (כולל אותי) יכול להתחבר לתובנה הזאת.
מקווה שתמצא/י את האומץ לגלות את האני האמיתי שלך:)

14/10/2016 17:42

קיבלת נשמה. עכשיו תחליטי מה את עושה איתה. לא מאוחר אף פעם להיות מאושר

14/10/2016 18:55

קודם כל מאוד אהבתי את הסיום… דבר שני, גם אם קשה לך לראות את זה עכשיו, אל תשכחי מה את שווה ואף פעם אל תשנאי את עצמך – תזכרי שאף אחד לא מושלם, אבל כולם מעמידים פנים שכן ולכן אף אחד לא מרגיש טוב עם עצמו. את לא פחות טובה מאף אחד אחר. את מיוחדת ומדהימה בדרך שלך. אם את רוצה להרגיש טוב יותר בקשר לעצמך, תנסי למנות את כל התכונות והדברים הטובים שיש בך (רק דברים טובים!). את יכולה לעשות רשימה. אל תתביישי להשוויץ ותיהיי כנה עם עצמך, תכתבי תכונות, מעשים שאת מתגאה בהם, הישגים שחשובים לדעתך, לא משנה איך זה נשמע. את תרגישי הרבה יותר טוב אחרי זה :)

15/10/2016 02:56

*מעמידים פנים שהם כן

15/10/2016 02:57

תודה על התגובות זה ממש מעודד אותי♥

23/10/2016 20:28

מתחברת לטקסט, אהבתי את הצורה של המשפטים האחרונים, אומר הרבה על המשמעות.
אני לאחרונה חושבת על כל האנשים שהכרתי במהלך החיים ואיך כולם נשארו באותו המקום. האשליה של הקפיטליזם, שכל אחד יכול, כל אחד יכול להגשים את החלום וכל אחד יכול להרוויח כמה כסף שירצה אם רק ישקיע וינסה. הכל חארטה כולנו במעמד הביניים\עוני ונישאר שם.
התגובה לא הכי מעודדת שיכולתי להוציא מעצמי אבל זה רק כי התחברתי וזה פתח בתוכי את הנושא הזה.

23/10/2016 21:23

    את צודקת וזה כל מה שיש לי לומר, יש סיכוי לשנות את זה רק במזל קלוש כל כך עד שזה הלתי אפדרי

    25/10/2016 22:38

    לדעתי זה לא נכון. כל אחד יכול לשנות את החיים שלו מקצה לקצה. אנשים שלפני רגע היו בתחתית הגלגל עכשיו עומדים על הבניינים הכי גבוהים.. אנחנו אולי לא שולטים לגמרי במה שיקרה אבל הכח שלנו זה שאנחנו יכולים לשנות את התגובה שלנו לדברים, אנחנו יכולים להיות כל מה שנרצה אם רק נרצה באמת, אם ננסה שוב ושוב בלי להתייאש. הבחירה היא שלנו אם לצחוק או לבכות.
    אוקיי חפרתי אני אסתום^^

    11/11/2016 15:42
סיפורים נוספים שיעניינו אותך