Maria.96
הסיפור אמנם בנוי על מהלך החיים שלי אך חשוב לי לציין שברובו מדובר בסיפור דימיוני.

מה שקרה אז

Maria.96 25/07/2014 737 צפיות תגובה אחת
הסיפור אמנם בנוי על מהלך החיים שלי אך חשוב לי לציין שברובו מדובר בסיפור דימיוני.

אחרי שאמא התחתנה עם אוהד הכל השתנה. הוא היה זאב עם לבוש עור כבשה. במשך חודשים הוא חיזר אחרי אמא שלי. הוא התנהג כמו שכל אישה הייתה רוצה שהגבר שלה יתנהג. ואמא נפלה בפח. היא התאהבה בו.
אחרי חצי שנה כבר נקבע תאריך לחתונה שלהם.

אני חושבת שבאותו זמן לא הבנתי מה הולך לקרות. הייתי שקועה בעולם שלי. הרצתי בראש את הזכרונות שנשארו לי מאבא. הייתי נזכרת במראה שלו. הוא היה גבוה, שיער בלונדיני שופע ועיניים ירוקות. הוא היה נראה כמו דוגמן. רק שנים מאוחר יותר אגלה שכל זה לא נכון, שבעצם שכחתי איך הוא נראה אז בניתי לו מראה חדש.

מהרגע שאמא ואוהד התחתנו הוא הרשה לעצמו לקחת את המשבצת של אבא שלי. הוא החליט שמעכשיו הוא מחליט לי על החיים. בזמן הראשון קיוויתי שהוא יצליח למלא את החלל בלב שלי. אבל מהר מאד הבנתי שלא הייתה לו אפילו כוונה אחת.

כך גדלתי בצלם הצעקות של אמא ואוהד. עם הזמן למדתי להיות תמיד עם אוזניות ונגן המוזיקה ליידי ולהתנתק מהרעש… אבל אוהד לא ויתר. הוא הצליח לחדור גם דרך השירים.


תגובות (1)

וואוו מצטערת…
הסיפור מעולה
תמשיכי להעלות קטעים אני אוהבת את הכתיבה שלך
שבוע טווב :)

29/11/2014 21:56
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך