האירוניה היא שרשמתי את זה בזמן שאני מול ספר מתמטיקה....

משהו שהתפרץ לי בשנייה

28/04/2018 651 צפיות אין תגובות
האירוניה היא שרשמתי את זה בזמן שאני מול ספר מתמטיקה....

ואני בן אדם כזה שדוגל בלחיות את החיים. לנסות הכל מהכל, לטעום להריח לראות ולהרגיש. בעיקר להרגיש. את חושבת שהבחור ההוא נראה טוב? תהיי איתו. יש מסיבה? תשתי. אין מסיבה? תשתי. תשתי ותעשני.. ירוק או טבק או נרגילה, לא משנה מה אומרים ההורים או המורים או הרופאים או אפילו החברים, כי זה בשבילך ולא בשביל אף אחד אחר, זה בשביל החוויה שלך ובשביל הזכרונות שלך. לעזעזל עם הבריאות, לעזעזל איתה כמו שלעזעזל עם הלימודים. לימודים ובריאות זה הכל בשביל העתיד שלך שיכול להיות שלא יגיע. אם היו אומרים לך שנשאר לך יום אחד לחיים, היית מתחילה לעשות דיאטה ולהמנע משוקולדים או פותחת ספר ללמוד לבגרות הקרובה במתמטיקה? פאק עם זה. אני לא אומרת להזניח את החיים, כי בנתיים אף אחד לא אמר לנו שנשאר יום אחרון לחיים אבל אני כן מתחננת- בבקשה לא לשקוע בעתיד. אל תתנו לתוכניות העתידיות לגזול לכם את הכאן ועכשו. אל תכנסו לדאגות לגבי ציונים שיכריעו לאיזה אוניברסיטה תלכו, תתחילו לדאוג לגבי העובדה שאתם מוקפים באנשים שאתם אוהבים ולא עוברת בראשכם המחשבה איזה כיף לי. איזה כיף שאני כאן והם כאן לצידי ואני יכול לדבר איתם על דברים, לומר להם שהם יקרים לי, לומר להם תודה. תתלבשי איך שבאלך בין אם זה מוזר או רגיל או חושפני או רעשני, תסעי לאן שבאלך גם אם תהיי שם לבד- תכירי אנשים, תכניסי אותם לחייך ולליבך, אל תוותרי על קשרים איתם. תאמרי להם- תדאגי שידעו שאת שמחה שהחלטת להכניס אותך לחייך ולליבך. תחייכי למי שאת אוהבת, ולמי שלא, אז לא. זה החיים שלך, אל תתחרטי על כלום.
ואני בן אדם כזה שדוגל בלחיות את החיים. לנסות הכל מהכל, לטעום להריח לראות ולהרגיש. עד עכשו האמונה הזאתי באה מהטענה שאני בגיל הטיפשעשרה וזה הזמן לטעות.
האמונה הזאתי נשארה ותשאר. רק הטענה שעומדת מאחוריה השתנתה. 9 בני נוער שנה מעליי מתו אתמול באסון נורא, אחת מהן הכרתי. 9 בני נוער שיהיו תמיד במחשבותיי ויחזקו את הדברים שנרשמו פה. מקווה שגם לכם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך