DarkBear
כתבתי את זה כשאני מסטול מקווה שתאהבו

רגעים משעשעים – 3

DarkBear 04/10/2021 275 צפיות 3 תגובות
כתבתי את זה כשאני מסטול מקווה שתאהבו

חזרתי מעניינים וראיתי איזה סבתא תלויה על עץ, זאת היתה אנג'לה, מה לעזאזל. מיד רצתי לדירה וראיתי בפנים את אלכס יושבת על פנטגרם הפוך מצוייר בדם על הרצפה, היא ישבה באיזה ישיבת מדיטציה והסתכלה עלי באימה בזמן שדם יורד לה מהעיניים. "מה לעזאזל אלכס" שאלתי אותה והיא התחילה לצרוח, זאת היתה צרחה עמוקה, לא אנושית בכלל. "בנות בואו מהר חייבים לעוף מפה" צעקתי לבנות והסתובבתי אל עבר הדלת אבל אז היא נטרקה לי מול העיניים, ניסיתי לפתוח אותה ללא הצלחה, הסתובבתי וראיתי שאלכס עומדת צמוד אלי, כל העיניים שלה היו שחורות, דפקתי לה סטירה אבל זה לא הזיז לה, ואז היא המשיכה לצרוח, ירין התחילה להתפלל, היא איבדה את זה, סקורה ישבה על הרצפה ובכתה וליסה פשוט ניסתה להתחרמן עלי. אלכס נשענה לאחור בפוזיציה לא הגיונית בעליל ולאט לאט הצרחות שלה נחלשו עד שהיא נפלה על הרצפה והתעלפה, ירין התחילה להודות לאלוהים או משהו בזמן שאני מנסה לעכל את מה שקרה ולהרגיע את ליסה שהיתה ממש חרמנית. "חייבים לזוז מפה לפני שהמשטרה באה, הבנות רצו לרכב בזמן שאני דופק מבט אחרון על החברה שלי, אני לא יכול לנטוש אותה ככה, יש לה קילומטרז' ארוך לפחות 500, היא תעשה לי הרבה כסף, לקחתי את החברה המעולפת שלי ונכנסנו לאוטו, סקורה ישבה לידי והשאר מאחור. לאחר שעה וחצי של נסיעה אלכס חזרה להכרה "לאן אנחנו נוסעים?" שאלה, "את לא זוכרת מה קרה?" שאלתי, "מה קרה?", "ממתי את מתעסקת בריטואלים?" שאלתי, לא היה לה מושג על מה אני מדבר ואולי טוב שכך, הוריתי לליסה לרדת לה ולאחר כשעתיים הגענו לדירה החדשה.
"ביסט דו סאדיסט?" שאלתי שכן צעיר וסטלן, הוא צחק והכניס אותי לדירה שלו והכיר אותי ל2 השותפים שלו, הורדנו כמה ראשים והבאתי לו את אלכס, "היא צריכה התעללות מנטלית" אמרתי ועזבתי אותם. לקחתי איתי את סקורה, היא המועדפת עלי, לשבת איתי מחוץ לבניין ולעשן בזמן שאני סורק את דיירי הבניין. "מה דעתך עליה?", יצאה מהבניין מישהי מקועקעת עם גלאח ומשקפיים, היא לבשה גופייה ומכנסוני ג'ינס שמרימים לה את התחת, "היא נראית חזקה" סקורה ענתה לי בזמן שהיא מעשנת, "לכי אליה תכירי אותה היא בטוח תתחבר אליך" הוריתי לסקורה בזמן שאני ממשיך לעשן, אחרי כמה דקות ראיתי מילפית ממש חמודה יוצאת עם קנבסים, היא מצאה לה איזה פינה ותלתה את הציורים שלה וחיכתה לקונים, כיביתי את הג'וינט והלכתי אליה. "ציור יפה" הצבעתי על ציור של אישה ערומה, "אתה מבין באומנות או סתם ראית ציצים התלהבת" היא צחקה איתי, "אני רואה שהשתמשת בצבעי שמן ויש פה נגיעות של פייר רנואר", "אתה מכיר את היצירות של פייר רנואר? הוא המודל שלי" היא התלהבה, "אנחנו שכנים חדשים, איך קוראים לך? הייתי נותן לך 40", "אני גילי ותופתע מהגיל שלי, 52", "את נראית טוב" קרצתי לה וקניתי את הציור, חזרתי לדירה והסתכלתי על הבנות, "מה אעשה איתכן?" שאלתי, "אה יש לי משהו חדש בשבילך" נתתי לליסה סם חדש שאמור להרגיע לה את החרמנות, הסתובבתי אל ירין ותהיתי מה לעשות איתה, החלטתי בסוף לקחת אותה ברכב ושם כבר אחליט, עשינו סיבוב בעיר ואז עלה לי רעיון, אני אקח אותה לבית זונות ששמעתי עליו באזור, נכנסנו לשם והלכתי לדבר עם האחראי, אחרי כמה שטרות ואיומים הוא הסכים לתת לירין לעשות מופע חושפני, זה בטוח ישבור אותה, התיישבתי שם עם כוס ויסקי ונהניתי מהמופע שלה, אחרי זה לקחתי אותה לשירותים ונתתי לה לפנק כמה גברים, לאט לאט התווספו עוד ועוד אנשים והחלטתי שירין צריכה לחוות מה זה בוקאקה, הגברים מאוד נהנו וזה טוב זה מוסיף לי כבוד בעיר, אחד נתן לי את הפרטים שלו אמר שהוא דילר, והשאר פינקו אותי בשטרות ובצ'ייסרים, אפשר להגיד שהחזרתי את הכסף שבזבזתי על האחראי השמוק הזה. אחרי זה יצאנו אני וירין וסקורה התקשרה אלי בוכה ואמרה שהבחורה היתה מגעילה אליה, נכנסנו לאוטו לאסוף את סקורה, כבר התחיל להחשיך, סקורה חיכתה לנו מחוץ לסטודיו קעקועים, "היא שם?" שאלתי את סקורה, "כן" היא אמרה בזמן שירין חיבקה אותה, זה נראה שהן התחברו זה טוב. נכנסתי לסטודיו "היי אני צריך עבודה על הכתף", אחרי שהיא בחנה את הסקץ' היא התחילה לעבוד ושוחחתי איתה, "שמעתי היית מגעילה לילדה שלי" אמרתי לה, "מי?", "עם שיער ורוד" עניתי לה, "לא אוהבת ילדים כאלה הם קרינג'ים", הוריתי לשתי הבנות להיכנס, "גם קרינג'ית וגם פרחה?" היא אמרה בגועל, "את עוד תתחברי אליהן" צחקתי, "איך קוראים לך בכלל?" "רוזי" היא ענתה וסיימה את הקעקוע שלי, "מי רוצה קעקוע בנות?" שאלתי, "אה יש לי רעיון, רוז תכתבי לפרחה I'm Slut מעל המנוש", "את בסדר עם זה?" היא שאלה אותה בהלם, ירין הסתכלה עלי, "כן בבקשה", אחרי חצי שעה חזרנו לדירה, לקחתי את אלכס מהגרמנים, היא היתה מכונסת בעצמה, עשו עבודה טובה, נכנסנו לדירה ועשינו אורגיה כולנו. החיים הטובים.


תגובות (3)

בקי

04/10/2021 20:36

לא בדיוק כוס התה שלי, אבל כל אחד והפנטזיות שלו. כל עוד זה בראש – הכל לגיטימי. אני כן אהיה מסביר פנים ואברך אותך בברכת ברוך הבא לאתר.

משהו קטן. קטעים שמכילים אלימות קשה ותאורים מיניים (התנסות בסמים וכדו'), המחברים מקפידים להוסיף בכותרת את הגיל של קהל היעד (לדוגמא: 18+ ) ואפשר להוסיף "מכיל תאורים מיניים ואלימות (קשה)" כדי למנוע מילדים דברים לא מותאמי גיל ובכללי לתת לאנשים לבחור האם הם מעוניינים לקרוא תוכן מסוים.

בהצלחה, תמשיך לכתוב.

06/10/2021 12:40

אחי אני מעושן וזה הדבר הכי טוב שקראתי צריך ללמד את זה בשיעורי ספרות ביסודי

07/10/2021 04:15
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך