רגעים משעשעים

DarkBear 02/10/2021 265 צפיות תגובה אחת

אני צוחק בזמן שהזכוכית קורעת לי את העור, והדם הכהה לאט לאט זולג לו החוצה, בחיים לא הרגשתי ככה טוב, על שולחני אקדח, בקבוק וודקה ריק, חפיסת קונדומים ואסיד, בצד השני באנג וגריינדר. פתחתי את המגירה אשר מלאה בכדורים פסיכיאטריים, "ויפקס", "פאבוקסיל", "לוריוואן", לא מצאתי את הכדורי שינה, הסתכלתי לעבר החלון "כנראה שלא אפגוש אותך הלילה אלוהים" אמרתי לעצמי וצחקתי, הסתכלתי על המדף העליון, שם צעצועי המין שלי, "רעיון" אמרתי והתחלתי להתפשט, דאגתי לפתוח את התריסים שיוכלו לראות אותי בטעות. דפיקות על הדלת, פתחתי וראיתי את החברה שלי אלכס, "מה?" שאלתי, היא ניסתה לנשק אותי, ראיתי שהיא בכתה, צחקתי והסתובבתי לעבר השולחן שלי, לקחתי את האסיד וחזרתי לחברה שלי, "קחי", אלכס התחילה לבכות כמו פסיכופתית אז תפסתי אותה בשיער ולקחתי אותה מחוץ לדירה שלי בכוח, הלכתי לדירה ממול ודפקתי, אלכס בינתיים כבר לקחה את האסיד, השכן הערבי פתח את הדלת, "אה סולטן?" שאל אותי, "אני צריך שתחנך לי אותה קצת" זרקתי עליו את החברה שלי, "אפשר להשתמש בכלים?" שאל, "תן לה שיעור שהיא לא תשכח" החזרתי לו, השכן סגר הדלת ושמעתי את אלכס מתחילה לצרוח בזמן שהוא דופק לה אתה ראש בדלת, צחקתי כשהתחלתי לראות דם יוצא לו מהדירה והתכוונתי לחזור לחדרי אבל אז משהו תפס לי את העין, זאת היתה הבת של השכנים, מאופרת בשחור לבושה שחורים, ילדה גותית כזאת נראית זנותית, היא היתה עם אוזניות נראתה בחרדות, היא באה לעבור לידי אבל אז חסמתי לה את הדרך, "איך קוראים לך?" שאלתי, היא הסתכלה עלי בפחד, תפסתי אותה בגרון ונצמדתי אליה, "שאלתי איך קוראים לך" לחשתי לה באוזן, "ליס.. ליסה" הקול בקושי יצא לה מהפה, "ממ ליסה" רעדתי בזמן שאני תופס בחזה הקטן שלה, היא ניסתה לצרוח אבל הצמדתי את היד שלי לפה שלה, "הכל יהיה בסדר" לחשתי לה והוצאתי סכין מהכיס, הצמדתי לבטן שלה, "עכשיו תבואי איתי ליסה אני רוצה להראות לך את הבית שלי" משכתי את ליסה לחדר שלי ונעלתי, יכולתי לשמוע את אלכס צועקת מבעד לדלת וצחקתי כמו משוגע.
הסתכלתי על ליסה, דמעות היו כבר על פניה כשהיא הסתכלה באימה על האקדח שלי, "אוהבת" שאלתי בזמן שאני מלטף אותה, "את ממש מוצאת חן בעיני" אמרתי והתחלתי להפשיט אותה.
ליסה עמדה מולי ערומה ומובכת, קשרתי את ידיה מעליה ואת הרגליים בפיסוק, ונישקתי אותה, הן כל-כך מתוקות כשהן פוחדות, נתתי לה סטירה חזקה והיא התחילה לבכות, צחקתי לא יכולתי להחזיק את עצמי, נתתי לה עוד סטירה אבל היא לא סיפקה אותי כמו הראשונה, "אוי ליסה ליסה" מלמלתי ופשפשתי בארון שלי, התחלתי להיקרע מצחוק כשמצאתי מה שאני מחפש, הוצאתי מהארון טייזר, היא הסתכלה עלי בפחד, התקרבתי אליה והצמדתי את הטייזר לאיבר השעיר שלה ושמעתי אותה צורחת, זאת היתה צרחה טובה, נישקתי אותה.
שיט, החלון, שכחתי מזה, יכול להיות שכבר הזמינו משטרה, אני לא יכול לקחת סיכון, שחררתי את ליסה ומשכתי אותה בשיער בזמן שאני הולך לדירה של שריף, השכן הערבי, שמעתי שהצרחות של אלכס נהיו עייפות יותר, דפקתי בחזקה, אחרי כמה שניות שריף פתח את הדלת, "אה סולט.. היי אני מכיר אותה, אתה רוצה שאחנך אותה גם?" שאל אותי, "אני במצב חירום תביא לי את אלכס" אמרתי, שריף נראה קצת מבואס אבל הלך וחזר עם החברה שלי, האף שלה היה שבור וגופה העירום היה מלא סימנים של הצלפות, חתכים וכוויות, "תודה מאליק" אמרתי לו ותפסתי את אלכס בשיער ולקחתי את 2 הבנות מהר לרכב שלי, זרקתי את אלכס מאחורה וליסה מתחתיי והתחלתי לנסוע. היא היתה כל-כך חמודה איך היא הסתכלה עלי בפחד מלמטה, הוצאתי את האיבר ונתתי לה לעשות את שלה, "יחסית יש לך ידע לילדה בת 17" צחקתי בזמן שהיא מפנקת אותי, הסתכלתי על אלכס דרך המראה, היא היתה מעולפת, פתחתי את התא כפפות והוצאתי כדור, "מתחת ללשון" נתתי אותו לליסה, "זה יעשה לך טוב".
אחרי כמה שניות הכדור באמת עשה פלאים כשליסה נעמדה וניסתה להתנשק איתי בזמן שאני נוהג, "את תהיי ילדה מושלמת" אמרתי לה בזמן שאני תופס לה את הגרון. אלכס מאחורה חזרה להכרה, "איפה אנחנו נוסעים?" שאלה, "יש לנו אזור חדש" אמרתי לה בזמן שאני מנסה להתרכז בנהיגה, ליסה שרכבה עלי הסתירה לי כמעט את כל הכביש לא רציתי לעשות תאונה. "תשחקי עם עצמך" הוריתי לחברה שלי ואלכס התחילה לגעת בעצמה בשבילי, החיים הטובים.


תגובות (1)

ענק תמשיך

02/10/2021 07:08
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך