Never ending feelings

14/01/2018 545 צפיות תגובה אחת

משהו במחשבות עדיין לא משחרר ממך וזה מחרפן אותי..אני מנסה לחפש את התשובה של מה שיכול לעשות לי טוב, אני מנסה להבין איפה אני טועה, אני מנסה להבין אולי עשיתי טעות, אולי הייתי צריכה לתקן איתך הכל? אולי אני צריכה לתת למצב להישאר ככה?.. כאילו משהו בלב שלי אומר לי שאולי אתה יכול להיות התשובה הזאת..אולי אתה יכול להיות הבן אדם הזה שיכול לרפא אותי ממה שאני עוברת עכשיו..רע לי, אף אחד לא מבין אפילו כמה רע לי. אני מנסה לחפש את התשובה, את הפיתרון, לא מישהו שיגיד לי שהכל יהיה בסדר, לא מישהו שיוכל לעשות איזה טובה שהוא זורק איזה מילה וחצי ואז הולך. זה מחרפן אותי שאף אחד לא מצליח לשים לב למה שאני עוברת! זה מחרפן אותי שכולם כלכך אטומים וכולם כלכך בעולם שלהם ואף אחד לא מצליח לשים לב עד כמה שאני מתפרקת! אולי מתחזקת בכל מעידה אבל אני לא מפסיקה ליפול..תגיד לי.. אתה התשובה שלי? אתה הפיתרון הזה לכאב? אתה יכול לגרום לי להרגיש טוב יותר? לעזאזל עם העולם הזה אני באמת כבר מאבדת עשתונות בנשמה שלי..אני מרגישה את עצמי נקרעת ואני לא יכולה לעצור את מה שקורה.. למה אין לי תשובה על כלום? למה אין לי תשובה לשום דבר שאני עוברת? למה אני לא יכולה למצוא מישהו שיכול לרפא את הכל? למה כל פעם שאני מנסה למצוא את התרופה הזאת אני רק נפגעת יותר? השאלה היחידה שרצה לי בראש עכשיו זה האם אתה התרופה הזאת?


תגובות (1)

"בימים הקשים, כשכל העולם מונח על הכתפיים שלך, תזכרי שיהלומים נוצרים תחת משקל של הרים" – BEAU TAPLIN

14/01/2018 22:22
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך