בייגל

גיא שמש 20/08/2021 302 צפיות אין תגובות

אני חי בחלום, אני אומר לך. החלומות שלי הם המציאות, החלומות! את חושבת שאני משוגע. לא משנה, מותק שלי. בכלל לא משנה. אז אני משוגע… כן. מה שתגידי. כולם משוגעים! כן, בטח שחוץ ממך, בטח. רוצה סיגריה? לא צריך. בקושי את מעשנת. זה טוב. יש לך חלומות ארוטיים? כי אני מתעניין. סתם. חלמתי שקשרת אותי. הזרקת לי משהו שלא אוכל לגמור, ועשית לי ביד כשאת צוחקת עליי. בטח שהייתי חרמן. אם היית אני לא היית מזיינת אותך? אז אני בתור עצמי הייתי. מזיין אותך. אבל גם לחבק אותך יספיק לי… כן, אני עושה עלייך ביד, בואי נחליף נושא. אני לא רואה חדשות. סרטים, הרבה סרטים. דרמות פסיכולוגיות. לא אוהב מד"ב. פיחסי. מה את מוצאת בזה? זה פילוסופיה? זה כתבו אנשים חכמים שלא יודעים לנצל את השכל. חלומות באספמיה… לא אוהב אותך. לא אוהב, מה אני אעשה. מחבב. הצורה שלך. זה אני הכי אוהב, מה, שאני אשקר? כן, למה לא. בכיף, נראה קצת יופי. מאיפה הצלקת?! מה קטנה? מרוחה על חצי גוף! כאילו העבירו אותך בטוחן בשר… כדאי תתלבשי, קר. אמרתי חיבוק יספיק לי. אמרתי חיבוק יספיק לי! תתלבשי קודם. לא, נזכרתי אני צריך להשקות ת'עציץ. בטח נדבר, בטח. חיבוק מחר… מחר. נדבר.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
אני חושב אני אעשה נוד. תעשה גם אתה, נעשה ביחד. נחצרר. אההה! גדול. גדול. סימפוניה. תעביר ת'אש… אני חושב כל גבר צריך יזיזה. מה לא. היא מזיינת אותך, אתה אותה, שלום על ישראל. אה… אהבה. מילה גדולה. אני חושב הראש שלי לא יכול להכיל אותה. יבוא-יבוא. לא-לא. תן לי להתבגר. כן, בטח. אתה מתחתן עם מישהי מה זה חמודה, מה זה מתוקה. אחרי עשר שנים אתה מסתכל עליה ומה אתה רואה? מפלצת. מה זה אהבה? תן לי חתיכה ממך וקח ממני. כן. כן. נכון, זה החיים, אבל מישהו תמיד מפסיד. אתה רוצה אותה סמרטוט? אז אתה תהיה סמרטוט. אם אף אחד לא יהיה סמרטוט תלכו כאסח. אל תגיד לי לא ככה, אתה לא יודע מה קורה להם בתוך הבית. מה זאת אומרת, אני רואה דרך קירות. חח… שיר יפה. עושה לי משהו. שמע, זה בסדר לאהוב מישהי, אבל לא להיות נעול עליה, אתה יודע. כן. טוב. כמו בשירים. תהיה מכור אליה, היא תבגוד בך, ואז כל הקופסה שלך תתהפך ותתחיל לשתות, ואז היא יותר לא תרצה אותך, ואז תעקוב אחריה… יש אחת, בגדה בבעלה והוא לא אומר לה שהוא יודע, רק שותה. מצב פסיכי. אלכוהוליסט. היא מתלוננת – "בעלי התחרפן" – ולא מבינה שהיא חרפנה אותו. איך תדע? מת על החור של התחת שלה אבל כואב לו. גם בגלל שהיא לא מתוודה, לא מספרת. כאילו זה כלום. ביקש ממנה "תהרגי אותי". באוזניים שלי שמעתי. איך תדע? אין סיכוי. אין, שכח מזה. אני לא הולך לדרוך לאף אחד בתוך החיים. עיקרון. בסוף אתה אוכל אותה. שמע, סחבק… *אתה* הולך לזונות! על מה אני אדבר איתה, על הקליינטים? חוץ מזה, לזונות אסור לרדת ואני אוהב לרדת. איך נהיית אדום… כמו ילד… שמע… למה מגעיל? גן עדן. נראה לי אתה בתול, אתה. אתה בתול, אתה בתול! זונה לא נחשב, אתה בתול. זונה לא נחשב, זה בובה. אל תגיד לי חיבבת אותה, אתה לא מכיר אותה. אחרי שגמרת עוד חיבבת אותה? נו, זהו. אפילו שלום לא אמרת. טוב, מה אני אגיד לך? אישה היא יצור מרתק, אם אתה רק מתחבר אליה… לתקשר. ברור, היא אישה, אבל היא לא עב"מ. הן מתוסבכות לא פחות מאיתנו, תאמין לי. תשכח מאישה-מלאך, אין דבר כזה. סחבק… סחבק… יא סחבק, מדברים אליך! אני עייף. כן. זה זוהר ארגוב. קח, אבל אל תשרוט. היה לי, היה לי, השאלתי למישהו, והוא – מה אומר לי? "נתתי לחבר ואיבד". כפרות… טוב. סלמאת.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
איזה סיגריה אתה מביא לי? אני לא אוהב את הסיגריה הזאת, יש לה טעם של חרא. תביא לי קאמל, קשה? מה יקר, יותר זול מאחותך. אני לקחתי אותך על הידיים משדה המוקשים, אתה חייב לי. פטרייה? מה פטרייה? לקחת פטרייה?! נו, ואיך אתה מרגיש? ראש פטרייה, מה זאת אומרת? כמו המוח הוא גידול? ידעתי, אתה סנוב. למה? כי אנשים נורמאליים לא מדברים על זה. בנות למשל לא מדברות על זה. הן מעורפלות יותר, הן אומרות כואב לי הראש, או אני לא מרגישה טוב. בנים אוהבים לחפור בעצמם. די דפוק אם אתה שואל אותי. תגיד אני לא במיטבי וגמור סיפור. נו, אתה בא ללונה-פארק? נעשה את הגלגל הענק, נעלה על הצלחת הזאת שמסתובבת וקופצת, זה יפיל בנות כוסיות עלינו ואנחנו עליהן. אפשר "בטעות" לגעת להן בציצי. אתה אוהב ציצי? כזה כמו אגס, עם פטמות גדולות זקורות. זה יפה, אפשר לשרוט את האצבע על הפטמה כשהיא עומדת. אתה לא יכול לאונן להן בין השדיים, כי הן קטנות, אבל זה יותר קומפקטי, נוח יותר, ספורטיבי יותר. אתלטי אם אתה מתעקש. אני אוהב בנות שעוסקות בספורט, הן יותר חיות, גם במיטה. מה אתך, אתה עוסק בספורט? מה אתה אומר… מעשן ולא מתאמן? עד איזה גיל אתה חושב שתחייה? אתה לא מרגיש כמו סמרטוט? בטח אין לך כוח לזיין, אתה פדלאה, ויאגרה לא תעזור פה. זה יותר מזיון, אתה צריך להרגיש חיוניות. צנזר בסיגריות, נסה לאט להפסיק. בגלל זה אמרתי, אני יודע שאתה מעשן שנים. לאט-לאט. אבל להתאמן, לפחות קצת בהתחלה, אף אחד לא מונע ממך. ותאכיל את המוח, בגלל זה יש לך גידול. פטרייה. אתה מנוון ת`שכל. אין לך הרבה גירויים, המצב קשה, אתה מסתחרר בקלות. אבל תתאמץ קצת, נסה, תפתח ספר, צא החוצה אולי. אישה הייתה מנערת אותך טוב, אבל מי תרצה אותך ככה? אתה לא מספיק מאתגר וכייפי. שכל לא נותן את זה, הן אוהבות פלפל ומשחקים. אני יודע אתה שונא משחקים, בגלל זה אתה בנחיתות. הן אוהבות שמסובבים להן את השכל, גורמים להן להרטיב בתחתונים, להתרגש. אני לא מכליל. גם אם כן, אז מה? מותר להכליל, מותר לי, אם זה עושה לי טוב. מה אכפת לי מה היא אמרה, אתה יודע שהיא לא הייתה כ"כ חכמה כמו שהחשבת אותה, והייתה גם קצת-הרבה מתוסבכת. אל תשמע לה, תוציא את השטויות שלה מהראש שלך. חוץ מזה אתה כבר אדם אחר. דברים השתנו. ככה זה כשמתפכחים. קצת משעמם, אבל לפחות לא נחבטים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך