דורון-הבת
מחשבות שעלו לי בזמן שהלכתי בגשם בבית הספר.

הגשם

דורון-הבת 08/05/2014 679 צפיות 2 תגובות
מחשבות שעלו לי בזמן שהלכתי בגשם בבית הספר.

גשם הוא חיים, מים היורדים ומשקים את השדות, מחלחלים לאדמה, מציפים נהרות וממלאים בארות. גשם הוא חיים, אליו אנחנו מתפללים במשך מחצית מהשנה שלנו, אליו אנחנו מייחלים כדי שנוכל לחיות, כדי שנוכל לשתות, כדי שנוכל לגדל חיטה ללחם, ופירות וירקות, כדי שנוכל להתנקות.
כשהגשם יורד אנחנו מסתגרים בבתים, אנחנו בורחים מפניו. הגשם גורם לנו להשפיל את הראש ולנעוץ מבט באדמה. הוא גורם לנו להתכסות ולהסתגר, לנסות להיעלם. הגשם גורם לנו למהר לכל מקום, הוא מרטיב אותנו וגורם לנו להרגיש לא נעים. לפעמים הוא חזק ולפעמים הוא חלש, לעיתים הוא לא מפריע ואף מושך מאוד. אבל בדרך כלל הוא לא נעים לנו ואנחנו אוהבים לצפות בו ממקום חמים ויבש. הגשם הוא תקופה בשנה.
כאלו הם החיים שלנו, גורמים לנו להוריד את הראש, להסתכל על האדמה. אנחנו מתפללים לדברים מעניינים, אבל כשהם קורים, אנחנו מתחבאים ומסתגרים, מייחלים לשיגרה. החיים גורמים לנו למהר לכל מקום, לפעמים הם גורמים לנו להרגיש לא נעים, להתכסות ולעטות על עצמנו בגדים ומסכות.
זה לא כל הזמן ככה, הגשם לא יורד כל הזמן.


תגובות (2)

וואו.
תיארת משהו כל כך פשוט ויומיומי בצורה מדהימה

08/05/2014 18:08

מסכימה עם התגובה מעל, מתואר בצורה עדינה ומקסימה
שבת שלום ^-^

09/05/2014 13:13
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך