love
תהנו! אשמח לתגובות

לנצח פרק 2

love 11/12/2014 715 צפיות 2 תגובות
תהנו! אשמח לתגובות

" אני אוהבת אותך ליאו, אני מתגעגעת אליך ואף פעם לא אעזוב אותך"
" גם אני אותך"
הם היו במרחק של מילימטר מנשיקה ואז הוא התעורר כולו מזיע.
הוא הסתכל בשעון
והשעה הייתה כבר 11:30. הוא התחיל לחלום עליה, על אליסון בלילות. הוא היה נחוש למצוא אותה ולחטוף אותה אליו . הם יעברו לעיירה קטנה בקצה השני של העולם ושם הם יחיו בשמות בדויים באושר ואושר . כך לפחות הוא דמיין
" מאוחר" הוא מלמל לעצמו ונכנס להתקלח.
שיצא הוא נעל את ביתו והלך לחברו הטוב ביותר ,ניאל.
" אתה נראה נורא" ניאל אמר לו. לפעמים ליאו חשב לעצמו שניאל רוצה לקחת את אליסון
לעצמו. הם יכלו להיות זוג נהדר , הוא בעל עיניים שחורות גדולות וגוף חסון מלא בשרירים, יש לו שיער חום בהיר נוטה לג'ינג'י והוא גבוה . אפילו יותר ממנו.
" היא הלכה. אני הולך למות " הוא נכנס וצנח על הספה.
ניאל שהיה מבולבל ביותר הבין שאליסון נשלחה לקינאן, המיועד שלה והיא תהפוך למלכה ותציל את כל בני הפיות. הוא לא יכל לגלות לליאו וזה תיסכל אותו מאוד.

" קינאן." אליסון אמרה. לא הראו לה תמונה שלו אך היא ידעה שיהיה יפה. הוא בעל עיינים ירוקות אפורות, הוא רחב כתפיים,גבוה ושרירי. שיערו שטני בהיר ושיניו צחורות כמו יונה.
" את כל כך יפה. יותר ממה שהראו בתמונות" הוא חייך ונישק את ידה בעדינות.
" תשלח אותי חזרה. אני לא שייכת לפה" היא פסקה. כמה מהשומרים שהיו מאחוריה גיחכו אך שקינאן שלח אליהם מבט מזהיר הם חזרו לקדמותם.
" אין אפשרות כזו. " הוא פסק. הוא קירב אותה אליו אך היא נרתעה ממנו כמו כלבלב מפוחד שאיבד את אימו.
" למה דווקא אני ?" היא שאלה . היא התאמצה מאוד שלא ירדו לה דמעות.
" כי את היא האחת. אני לא מה שאת חושבת שאני." הוא אמר ומשך בידה לתוך אולם גדול שבו היו שתי ספות אחת מול השנייה. היא התיישבה באחת ששמלתה הארוכה והדקה לא חיממה אותה בכלל. רגליה הרזות נהיו כחולות והיא רעדה מקור אך לא אמרה מילה.
" אז אני הוא קינאן. אני מלך הפיות ואני צריך מלכה"
" פיות? אתה עובד עלי? מה כל זה זה מתיחה?" היא התעצבנה וליטפה את שיערה
" לא. את היא זו שנבחרה. אני צריך שאנחנו נהיה ביחד חודש ואז יהיה כישוף שלא יוכל להפריד בינינו. את היחידה שאני אוהב וגם זו שלגביה זה קיים" הוא אמר בשקט. היא הייתה בשוק טוטאלי ואחרי שהתעשתה קצת היא פשוט יצאה והחדר ורצה משם. הוא רדף אחריה כמה דקות עד שנפלה בבכי תמרורים על המדרגות.


תגובות (2)

וואוו זה מדהיםםםם תמשיכי דחוף….

11/12/2014 22:21

מצפה להמשך ^^

13/12/2014 23:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך