סיפור בתוך סיפור

08/04/2012 709 צפיות אין תגובות

לכול מישפחה ולכול דור עידה ודעת יש סיפ
לכול סיפור יש עצב כאב ושמחה .
אך הסיפור שלי מורכב מהמון סיפורים יחדיו למעשה הוא רצף של מיספר סיפורים מימקומות שונים ומידענות שונות ואינישים שונים .
אך יש להם את אותו מכנה משותף כולם בהם מאותם שנים של המלחמה הנוראה של מלחמת העולם השניה .
ליד ביתי בעיר תל אביב באזור של תחנה מרכזית הישנה .
יש שם מיספר חניות , חלק מהחניות חדשות וחלק ישנות ועומדות להסגר או להימכר .
ובגלל שהחניון האלה עומדות להימחר אז יש מצב שמוכרים את החפצים והמוצרים לפני סגרת החנות . והחנות שאני מיספר לכם עליה אכשיו זה חנות עים חפצים ישנים מכול מיני זמנים ומכול מיני מידינות .החפצים האלה הם מיניצולי שואה שתרמו לחנות הזו וכול הכסף שנאסף מהמכירה עובר לתרומה של מוסדות של ניצולי השואה .
אני מעוד אוהב חפצים ישנים ואני נוהג להכניס לכול מיני חניות דוקה ישנות ולהסתכל או לקנות חפצים ישנים .
היום נכנסתי לחנות הזו שעומדת להיסגר ניפצעה מעומדים למחיקה וחיזוי מחיקת המלאי וי שמוצריה נתרמו מי ניצולי השואה שלא כול מי שתרם או מחר את חפצו באודו בחים .
טוב איפו היתי אה כן נכנסתי לחנות הזו הסתכלתייש חקרתי בדקתי אזה דברים וחפצים יש שם בחנות .
וינתקלתי בקופסאות ישנה מאוד וסגורה .
כמובן שפתחתי תמיחסה שלה והצצתי מה יש בתוכה. .
ובתוכה היה מלא גליות מכול מיני מדינות בארופה בשנים של מלחמת העולם הראשונה והשניה שרשמנו כול מיני ניצולים בזמן המלחמה לבני מישפחתם וחברהם .
רך כול גלויה יש לה בול שונה שמצורף ומודבק אצלה וכול גלויה היא כתובה משפה שונה .
ומאדם אחר …
כול גלויה. יש לה סיפור אחר אך מה שמישותף לכול סיפור כאן שכתוב לכול הגליות האלה שזה כול מיני יהודים שנימצאים. בתקופה הכי קשה של העם היהודי שרוצים לשלוח מכתב לחברהם או ביני מישפחתם אולי אפילו לפני הפעם האחרונה .
וכול הגליות האלו אני היה לי הזכות לראות אותם לקרוא אותם ולקנות אותם .
כאילו אני מין אחראי אכשיו לכול הסיפורים האלה אחד בתוך ערמה של השני כמו סיפור לתוך סיפור שרק מחקים להם עים כול השנים עים האבק והיובש שניצור יוצא אותם מהקופסה הישנה ויוצא אותם לעולם הזה במדינה הקטנה שלנו בעיר הזו ובזמן הזה
את ההמשך לסיפור זה אמשיך פעם אחרת ושם אספר לכם מה עשיתי עים כול הגליות האלה ואם. כול המיכתבים האלה אך בנתים אני משאיר לכם את קו ההגיון והדמיון אך ומה קרא לערמת המיכתבים האלה בנתים אומר לילה טוב וחג שמח לכם קוראי היקרים 


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך