האמת הנכונה חלק ראשון

kinneretadar 24/11/2018 513 צפיות אין תגובות

בס"ד

חלק א'

פרק א'

שלום . קוראים לי מאי ואני בת שלושים . זה היה בסוף היום שלי בעבודה החדשה שלי .זה היה לפני ארבע שנים .עבדתי אז בבית המלון בתל אביב .לא ידעתי שזה ישנה לי את חיי .הייתי כל כך מחוברת לעבודה בביתי מלון .עבדתי בשתי ביתי מלון בתל אביב . עכשיו …. עכשיו אני עובדת בתור אחות .מגשימה לעצמי את החלומות .בבית מלון הראשון עבדתי בתור מלצרית בעבודה מועדפת ה' ואחר כך החלטתי שאני ממשיכה . אז הייתי גם במטבח. עבדתי שם המלא אהבה במשך שבע וחצי שנים פיטרו אותי כי היו קיצוצים .
קיבלתי את זה מאד קשה .קיבלתי פיצויים .אז לא עבדתי במשך שלושה חודשים נפלתי חזק . הנפש שלי נפלה אחרי כול כך הרבה זמן שלא נפלתי .הייתי לבד וגם בודדה .עם המשפחה שלי אינני בקשר ורק בורא עולם ידע למה הם ככה אליי .
התחלתי לצאת למועדון. התחלתי לעשן .. שזה מה שהרגיע אותי .התחלתי לשתות וודקה עם .. זה מה שהחזיק אותי חיה ..ניסיתי לדבר עם אחותי אבל …. אבל היא לא ענתה לי ..התחלתי לבכות אבל ..
אבל אושרית החברה שלי הכי טובה באה אליי יחד עם הבת שלה שאני כול כך אוהבת ו… ועזרה לי קצת לקום מהמצב .אמרה לי : " את תהי חזקה . מצאתי בשבילך עבודה ..בבקשה תבואי אתי לריאיון עבודה??? "
חיבקתי אותה ואמרתי לה : " בשבילך… את חיי אני אתן לך .."התחבקנו .הלכנו לקניון .קנינו בגדים ליום המחר והנה ..קיבלו אותי כי למלון הראשון ברוך ה' לא היו תלונות והם המליצו עליי בחום ובאהבה ..במשכורת הראשונה שלי קניתי ופינקתי את אושרית ואת משפחתה בהרבה מתנות מכל הלב .אושרית ואני חברות מכיתה ח' .אושרית הייתה חדשה ומיד התחברנח זו לזו .היינו כשר בנות בכיתה וחמישה עשר במים והיו לבנות שתי קבוצות .באחת מהן גם אני וגם אושרית וגם ליאורה ז"ל הצלע השלישית היינו בה ..
ליאורה נפטרה מניתוח שהסתבך …העבודה שלי נמצאת עשר דקות מביתי אז אני תמיד הלכתי וחזרתי ברגל עד שפגשתי את .. עד שפגשתי את רועי . רועי היה מנהל מחלקה של הניקיון במלון .הוא אמר : "את מאד מוכרת לי ."אמרתי לו : " לא ידוע לי מאיפה …"הוא שאל אותי : " איך קוראים לך ?"אני : " קוראים לי אדר עם האות הראשונה ואני .. ואני גדלתי באזור הדרום .'הוא אמר " גם אני גדלתי באזור הדרום .. איפה את גרה ?"
אמרתי לו : " אני גרה באזור קרית גת,ואתה ?"הוא ענה לי : " אני גר בבאר שבע . בבירת הדרום איך קוראים לאבא שלך ?"אני : " קוראים לו דני . "הוא אמר : " טוב . היה נעים להכיר אותך . "אני : " תודה רבה . גם אותך היה נעים להכיר …רועי ."לחצנו ידיים .

רועי נפרד מאדר ואמר : " לא ייתכן שזו היא ..יכול להיות שזו היא .. או שזו הבת של הבן זונה שהרס לי ולמשפחתי את חיינו ..??בבקשה בורא עולם תן לי סימן ."אימא של רועי התקשרה ושאלה לשלומו .
הוא ענה : " הכול בסדר . אימא יקרה שלי . "אימא של רועי נכה כבר עשרים שנים ,מאז..רועי ….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך