הלוואי וצבעים היו רק בקלמר

Broken 18/03/2020 392 צפיות 4 תגובות

כולם מדברים על שוויון
"ערבי מניאק שיתפוצץ עליו רימון"
כולם מדברים על רעות
"אמן היא וכל המשפחה שלה תמות"
כולם מדברים על אהבה ואחווה
"כל מי שלא זורם בו דם יהודי, אין בכוונותיו אחת טובה"
והילד הזה הקטן והמתוק
לא יודע שום דבר, לא על הקו הירוק
או על שישים ושבע, ומלחמת יום הכיפורים
חי כל חייו בהרגשה שאותו שונאים.
ומה בסך הכל עשה? נולד לדת הלא נכונה?
רק בגלל אודות משפחתו, יבין לאט לאט כמה מר גורלו.
הוא יושב בגינה בבית מפורק
מביט מעבר לגבולות וחולם בענק
חולם על מה שילמד בעתיד
ועל המשפחה הגדולה שרצה תמיד
הם יבנו להם בית, במקום ללא גבולות
מקום בו מלחמות הן רק בסיפורים ומעשיות
לא קו ירוק, לא צהוב ולא כתום.
מקום בו הילדים שלו יוכלו לחלום.


תגובות (4)

זה כל כך יפה

24/03/2020 10:54

    יש לך יכולת דיוק שהצלחת להכניס הכל בסיפור קצר וקולע, עם משפט סיום שגורם לי לרצות לבכות. פגעת בנושא רגיש, ומילאת אותו ברגש שלך. מדהים!

    18/04/2020 07:37

נפרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה בינינו תקשורת. יעצו לי ממשפחות וחברים לוותר על השכחה מהנישואים ולהמשיך בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. סבלתי כל כך מכאבים ובלבול, עד שקראתי המלצה ברשת כיצד ד"ר אלאבה איחד נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה עדויות על איך הוא עזר לשים קץ לגירושין ולשחזר את אהוביהם לשעבר של אנשים והאמונה שלי התחדשה. עלי לפנות מיד לד"ר אלאבה כעבור מספר דקות הוא ענה לי ונתן הנחיות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת יומיים לאחר הטקס, הכישוף שינה את חיי סביב בעלי שלא ליצור איתי קשר יותר מזה. שנתיים קראו לי באמצע הלילה בוכה ומתנצלת שזו עבודת השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה אז אני סולח לו. עכשיו הנישואין שלי עכשיו באיזון. טקס דרלבה עבד נהדר ונישואין חזקים מבעבר, ושום דבר לא יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר תקווה עד שהתחברתי לדראלבה, האיש האמיתי שעזר לי לשחזר את נישואי השבורים אם יש לך בעיה דומה בנישואיך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב . , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא יאהב אותך בתמורה, יש לך אתגר בחייך, תבנית הכישוף של ד"ר אלאבה היא הפתרון והתשובה לבעיה שלך, וואטסאפ / ויבר עם מספר הטלפון שלו: +2349039885856, צור איתו קשר עוד היום באמצעות שליחת דוא"ל אל [email protected] אל תתני לאף אחד לקחת ממך את בן זוגך.

16/09/2021 08:33

נפרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה תקשורת בינינו. יעצו לי על ידי משפחות וחברים להפסיק לשכוח מהנישואים ולהמשיך בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. כל כך סבלתי מכאבים ובלבול שקראתי המלצה באינטרנט על איך ד"ר אלאבה איחד מחדש נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה המלצות על איך הוא עזר לשים קץ לגירושים ולשקם את אהוביהם לשעבר של אנשים ואמונתי התחדשה. אני צריך ליצור קשר עם ד"ר אלאבה מיד כעבור כמה דקות הוא ענה לי ונתן הנחיות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת יומיים לאחר הטקס, הכישוף שינה את חיי סביב בעלי לא ליצור איתי קשר יותר מזה. שנתיים התקשרו אלי באמצע הלילה בוכה והתנצלות שזוהי עבודת השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה אז אני סולח לו. עכשיו הנישואים שלי מאוזנים. טקס דרלאבה עבד מצוין והנישואים חזקים יותר מבעבר, ושום דבר לא יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר סיכוי עד שהתחברתי לדראלבה, הגבר האמיתי שעזר לי לשחזר את הנישואים השבורים שלי אם יש לך בעיה דומה בנישואיך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב . , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא יאהב אותך בתמורה, יש לך אתגר בחיים שלך, תבנית הלחש של ד"ר אלאבה היא הפתרון והתשובה לבעיה שלך, וואטסאפ / ויבר עם מספר הטלפון שלו: +1(425) 477-2744, צור איתו קשר עוד היום על ידי שליחת אימייל אל [email protected] אל תיתן לאף אחד לקחת את בן/בת הזוג שלך ממך.

28/11/2021 19:49
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך