בלי תגובות רעות כי וואלה לא אכפת לי

זה נושא שחשוב לדבר עליו ואני רק מביעה דעה

11/03/2017 805 צפיות תגובה אחת
בלי תגובות רעות כי וואלה לא אכפת לי

קודם כול זה לא באמת סיפור אז אתם לא חייבים להמשיך לקרוא אבל אם אתם קוראים עד הסוף אתם שולטים

אוקיי אני פשוט אתחיל

אונס

מילה אחת, המון כאב.

למה אנשים אונסים?
גם אני שואלת.

לפני 5 דקות ראיתי כתבה של לאשה שנקראת "לא תאנסו אותנו לשתוק" הכתבה פשוט גרמה לי לחשוב על מעמד של נשים ועל המשטרה ה{אם אתם לא רוצים שאני אקלל באסה לכם} מזויינת במדינה הזאת למה היא גרמה לי לחשוב על מעמד של נשים? הכתבה מדברת על 22 נשים שעברו אונס ובחרו לשתף את הסיפור שלהן עם העולם שזה אמיץ ומדהים לדעתי. אז למה זה גרם לי לחשוב? זה גרם לי לחשוב על המעמד של נשים מפני שכש"גבר" {גבר אמיתי לא אונס} אונס אישה הוא בא לומר בזה אני מעליך את נחותה. שלדעתי זה יותר מסתם לא נכון לאנוס משהי זה לבוא ולהגיד לאישה "אני גבר אני מרשה לעצמי להתנהג כמו גמל ולאנוס אותך כשאת לא רוצה אותי" לא רק שזה ממעיט מערכך אתה גם יוצא זבל מניאק וחתיכת בנזונה שצריך להצטער על בסיס יומי על זה שהוא חי.

למה זה גרם לי לחשוב על המשטרה המזויינת שלנו?
הכי הרבה שיתנו לגבר זה חצי שנה עבודות שירות או מאסר יחסית קצר {השמטתי את העובדה שזה רק בתנאי האישה זוכרת מה קרה ושיש הוכחות כי אם אחד מבין השנים חסר יתנו ל"גבר" בגג חצי שנה עבודות שירות} כי הוא פאקינג אנס משהי הוא {ואני מצטערת אם זה בוטה אבל תתמודדו} דחף את הזין שלו לתוך משהי שלא רוצה את זה שם. משהו איי פעם שמע על צעדת השרמוטות? {אם לא אז אני אסביר בקצרה צעדת השרמוטות זה צעדה של בנות שהן נגד העובדה שאם אני אלך ברחוב ומשהו יאנוס אותי בגלל מה שאני לובשת ואם אני אלך עם זה למשטרה והדבר הראשון שישאלו אותי זה מה לבשתי ואם זה חשוף אז האנס יוצא זכאי לא משנה מה הוא עשה קקה נכון?} למה אם אני אלך ברחוב בטייץ חולצת בצפר קצרה וכפכפים ומשהו יאנוס אותי הדבר הראשון שישאלו זה מה לבשתי ויוציאו אותו זכאי כי "התלבשתי חשוף"??? אני לא פה כדי לפרוק אני פה כדי לומר אני חושבת. כי זה משנה.

אני יודעת שבטח אתם חושבים בת כמה היא בכלל שיש לה דעות כאלה? או מה לעזעזל לא בסדר איתה? או אולי וודפאק היא חושבת כמוני!!

אז אני בת 14 אני כיתה ח הכול בסדר איתי ואם במקרה אתם חושבים כמוני יופי

אם הגעתם עד לפה תכתבו אחלה.


תגובות (1)

אתר שמיועד בעיקר לסיפורים ופחות לפרסומים כאלו… אבל אני אגיב. אגב, אני חושבת שקראתי את הכתבה שאת מדברת עליה (אשמח אם תשלחי קישור).
מסכימה איתך ולצערי זה המצב במדינה שלנו וברוב המדינות בעולם. מעמד האישה הוא נושא חשוב.
אז לגביי המשטרה- אני רוצה להאמין שמשטרת ישראל עושה כל דבר אפשרי על מנת לטפל בתלונות תקיפות והטרדות מיניות. תקראי שוב את מה שכתבת, לא מבינה איך קישרת את זה אליה. כשאת מדברת על דרך הגשת תביעה ועל עונשים לתוקפים (מטרידנים וכו) אני מניחה שאת מתכוונת להליכים המשפטיים. כי המשטרה לא קשורה (על סמך הידע שלי לפחות). כדי להרשיע תוקף אותה אחת שחוותה זאת צריכה להעיד. שזה הדבר הכי מזעזע בעיניי.. להעיד על מה הוא עשה, על התנוחות, על איך זה קרה.. ואין לנו יותר מידי לעשות עם זה, כי זה חלק מתהליך ההרשעה. לגביי העונשים – זה משתנה. יש סוגים שונים של אונס ודברים רבים שלוקחים בחשבון לקביעת גזר הדין (הייתי בכמה סדנאות שקשורות למשפטים..).
לא חושבת שכשגברים אונסים הם חושבים לעצמם שהם במעמד גבוה מעל האישה ולכן מותר להם. כנראה שכן אבל לעולם לא נדע מה עובר לאנסים בראש.
בעניין צעדת השרמוטות – צריך לעצור את תרבות האונס. וזה לא בהכרח נכון שאם מישהי מגישה תלונה על הטרדה/תקיפה והוא יוצא זכאי כי היא התלבשה חשוף. זה יותר מורכב מזה. זה יותר השתרש בחברה שמי שלובשת בגדים חשופים שלא תצפה שלא יטרידו אותה. וזה כל כך לא ככה, כל אחת צריכה ללבוש מה שהיא רוצה ואיך שהיא רוצה!
וזה שאת בת 14 לא אומר כלום. הלוואי ואני בגיל 14 הייתי חושבת על דברים כאלה ומגדילה ראש לגביי כל מה שקשור במעמד האישה בחברה.
וכן, אני פמיניסטית, אם תהית

11/03/2017 19:50
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך