האביר שבלב
קודם כל התלבטתי קשות אם להעלות את הכתיבה הזאת... כל מה שכתוב פה הוא פרי דמיוני ולמזלי אין לו קשר לחיי... הבחירה בשם דניאל היא לשיר ולקישור שלו לטקסט... בגלל שזה יצירה ראשונה שלא קשורה לחיי הייתי מאוד רוצה שתביאו את דעתכם הכנה!

מלאך בשמיים

האביר שבלב 07/10/2015 1109 צפיות 10 תגובות
קודם כל התלבטתי קשות אם להעלות את הכתיבה הזאת... כל מה שכתוב פה הוא פרי דמיוני ולמזלי אין לו קשר לחיי... הבחירה בשם דניאל היא לשיר ולקישור שלו לטקסט... בגלל שזה יצירה ראשונה שלא קשורה לחיי הייתי מאוד רוצה שתביאו את דעתכם הכנה!

במשך שנים חיפשתי את הדרך לתקשר איתך.
כמובן שהתעלמת בהתחלה, עשית לי חיים לא קלים.
אבל בסופו של דבר הסתדרו העניינים.
הייתי בטוח שנהיה הכי מאושרים…
וביום אחד הכל השתנה,
אותו יום ארור של התאונה.
שוב אני מחפש את הדרך לתקשר איתך.
דניאל, האם בשמיים כבר שינו את שמך לדניאלה? כמו לשאר המלאכים.
האם כבר קיבלת כנפיים?
האם אותה הילה, שעטפה אותך פה, עוטפת אותך גם למעלה?
למדתי עם הזמן לתקשר איתך.
אבל מי ילמד אותי איך מתקשרים עם מלאכים?


תגובות (10)

לדעתי זה נפלא! והוא בהחלט מתאים לקטגוריה שלו..(; באמת רואים שהאיש הזה אהב אותה

07/10/2015 17:35

אתה ממש מלחיץ אותי…

07/10/2015 19:11

אחד הקטעים היותר טובים שלך שקראתי עד עכשיו(אל תתפלא אם אני אומרת את זה כבר פעם שנייה, יש כמה כאלה שהכי טובים… חחח)
זה קטע מרגש. בשונה משאר הקטעים שלך, בקטע הזה הרגשתי את הרגש חזק יותר.
באופן די מפתיע- הסיפור כלל לא קרה לך. זה אומר שיש לך יכולת להתחבר לסיטואציות. שזה תכונה ששווה זהב בשביל כותב(לפחות בשבילי).
בכל קטע וקטע שלך אני רואה התקדמות קטנה, בקצב הזה, עם עוד קצת אימונים אני בטוחה שתעלה על שביל הפרחים(או איך שלא אומרים את זה).

דירגתי 5, הרגשתי שהשקעת(:

07/10/2015 19:52

    שוב בפעם המיליון ואחת בערך תודה לך!!!
    ההערות שלך לכאן ולכאן עוזרות לשיפור שלי אין ספק…
    לכתוב על עצמי קל לי יותר, ולכתוב על סיטואציות אחרות זה חדש לי לכן אני מתנסה בזה.
    בכללי אומר פה בעיניי את בחורה עם המון רבדים מעניינים!!!
    תודה לך :)

    07/10/2015 19:54

    חחח תודה, ושמחה שעזרתי

    07/10/2015 19:58

זה היה פשוט יפהפה. אתה מכניס כל כך הרבה רגש מורגש בטקסט (גם אם הוא לא מופיע במילים) שהוא מכפה על כך שהקטע קצר, וזה פשוט מקסים בעיני.
זה מעולה יחסית לפעם הראשונה של משהו שהוא לא קשור לחיים שלך, וזה טוב!
אתה יכול להרגיע למקומות גדולים עם התנסות כתיבה כזאת (וזה מאחת שלא ידעה כלום ושום דבר על כתיבה בהתחלה, באמת).
ממש אהבתי את זה. אמיתי או לא, זה כתוב בצורה נפלאה ומדהימה

07/10/2015 21:29

    ספיר תודה רבה!!!
    באמת אני רוצה להשתפר, ולא לכתוב רק על עצמי, כי החויות עם הרגשות החזקים לא רבות.

    07/10/2015 21:31
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך