יהיה המשך . באופן כללי במפוצלים , כל פרק מספר עליהם במקומות מתוך המסע הלא ידוע, נתקלים בקשיים יום יומיים ואף קשיים שלא הייתם מעלים בדעתכם שקיימים בכלל.

¤ מפוצלים ¤ #פרק 5 {the storm_part2 and final}

08/04/2014 974 צפיות 2 תגובות
יהיה המשך . באופן כללי במפוצלים , כל פרק מספר עליהם במקומות מתוך המסע הלא ידוע, נתקלים בקשיים יום יומיים ואף קשיים שלא הייתם מעלים בדעתכם שקיימים בכלל.

אחרי רגעים תמימים אלו , שתינו הובכנו אבל נקשרנו יותר אחד לשני .
טאי ואני קמנו.
עמדנו ולא זזנו , הסתכלנו על המקום אליו הגענו , הכל היה חולות מסביב , חום כבד , מדבר .
מה הצעד הבא ? מה עכשיו? חשבתי לעצמי .
טאי:אנה ?
אנה :טאי ?
זה מה שאני חושב שזה , שם באופק ? שאל טאי
רוץץ ! אנה צעקה בקולי קולות.סופת חולות התקרבה אליהם , עשן כבד כיסה את פניהם , גרגירי חול הציפו את הסביבה .
היה להם קשה מאוד לרוץ בחול, היה זה חול טובעני.
אנה ?! לשם !תסתכלי… מערה , היא תגן עלינו .
אוקיי , עניתי .
הרגשנו שגופנו נסחף בחול , היה קשה להשתלט על כך .
רצתי , הרגשתי שאני נאבקת פה על חיי , עם כל צעד הייתי גאה בעצמי יותר ויותר .. ואז קלטתי , למה ? התובנה הראשונה שלי מהמשחק , הסיבה אליה הגעתי לפה…
הצלחנו להגיע לתוך המערה היא הייתה די חשוכה אבל היה מין אור קטן כזה באמצע , למעלה , שרדנו את המאבק הראשון ואז הבנתי באמת . \" המסע מתחיל !\"


תגובות (2)

יפה תמשיכי

08/04/2014 12:49

    היי ל.ר.י , בעקבות אי הצפיות בסיפור אני חוששת שזה יהיה הפרק האחרון .

    08/04/2014 12:51
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך