nati5600
כן הכנסתי את זה לסיפורי גבורה כי אנחנו גיבורים!!! דור למרות הכל תדע שאנחנו אוהבים אותך מלא מלא מלא מלאאאאאאאאאאאאאא

האח הגדול האמיתי (מוקדש למשפחה שלי!!!!)

nati5600 26/06/2014 978 צפיות 21 תגובות
כן הכנסתי את זה לסיפורי גבורה כי אנחנו גיבורים!!! דור למרות הכל תדע שאנחנו אוהבים אותך מלא מלא מלא מלאאאאאאאאאאאאאא

*דיירי האח הגדול נא להתכנס בסלון בבקשה* קולו של האח הגדול נשמע.
דיאנה מגיעה לסלון ראשונה כשהיא אוחזת בקבוק קטן של לק בידיה ויושבת על הספה.
היא מתחילה למרוח בזהירות ולפתע גל של ריח מוזר מתגנב לאפה.
היא מנסה לזהות את הריח ואז מפנה את עיניה לאחורי הספה ורואה את רופוס מטיל את צרכיו על השטיח.
" רועיייייייייייייייי!!!! קח מפה את החיה הזאת!!!! " היא צורחת ובורחת מהסלון בריצה תוך כדי שהיא מנופפת בידיה לייבוש הלק.
רועי מתגנב מהחצר ורץ ללטף את רופוס.
– " עבודה טובה רופי " הוא לוחש ושניהם מושיטים את ידיהם לכיף.
אופק מגיעה גם היא מהחצר ומצטרפת לאלין ונתי שסיימו לאכול את שניצלוני התירס האחרונים והן מתיישבות ליד רועי.
" מה זה " נתי מתחילה להגיד
" הריח " אופק אומרת
" הדוחה הזה " אלין משלימה אותן ושלושתן מפנות את מבטיהן לרועי שמחייך חיוך ממזרי.
עדי יוצאת מחדר השינה כשהיא אוחזת בקולר ארוך המשתלשל לאורך החדר.
" מה את סוחבת שם? " דיאנה שאלה וכל המבטים הופנו לעדי.
" זה שיא האופנה עכשיו, נו אל תתבייש ! " עדי הפנתה את מבטה אל תוך החדר ומשכה קלות בקולר.
– " אבל אמרתי שאני מצטער יוקי שלי, אני מצטער!! " קולו של דור נשמע והוא יצא מחדר השינה כשהקולר קשור לצווארו.
*דיירי האח הגדול נא להתכנס בסלון בבקשה* קולו של האח הגדול נשמע בשנית.
" כולנו פה! " רועי צעק.
– " רגעעעעעעעעעעע אני באההההההה " קולה של דורה נשמע ולאחר כמה שניות היא יצאה מחדר האמבטיה בריצה כשמגבת מכסה את ראשה וחלוק על גופה.
– " תיזהרי לא להחליק! " דור קרא וחייך חיוך ממזרי.
" מה אתה חושב שאתה עושה?! " עדי צעקה עליו ומשכה בחוזקה בקולר.
צחוקה הרשע של דורה נשמע ברחבי הבית.

*ערב טוב לדיירי בית האח הגדול!!!* ארז הכריז וקולות של מחיאות כפיים נשמעו ברקע.
*כפי שידוע לכם, הערב תערך הדחה… וכולכם הייתם מועמדים לה* אסי הודיע בקול רגיש.
*הקולות נספרו ואני אגיד את שמות הדיירים שנארים בבית לפי סדר אקראי* אסי המשיך.
התרגשות ומתח היו בקרב דיירי הבית.
*הדייר הראשון שנשאר בבית הוא……….. היא דיירת עדי!* מחיאו. הכפיים נשמעו ודור חיבק אותה ואמר " אמרתי לך " ויוקי ענתה " לא, לא אמרת לי " .
*הדיירת הבאה היאאאאאאאאאא לא אחרת מאופק!!!!!* הקהל נשמע מריע וצועק *אופקאופקאופק*
*הדייר השני שנשאר בבית האח הגדול הוא…….. היא שוב דיירת דיאנהההההההה!* כולם מחאו לה כפיים ודורה באה לחבק אותה אך דיאנה דחפה אותה, "שמתי לק כאילו!!!" היא אמרה והרימה את ידיה כדי להראות לה.
*הדיירת הבאה היא……….. שתי דיירות! אלינתי הקהל אוהב אותכם ואתן המלכות של בית האח הגדול ובכלל המלכות של הטלויזיה ובכלל המלכות של כל העולם!!!!* אסי אמר.
*אסי תרגיע קצת* ארז לחש.
אלינתי התחבקו ואסי המשיך.
*נשארנו עם רועי דור ודורה….מי מהם יסיים את דרכו היום בבית האח הגדול?* אסי שאל.
*ועכשיו אנחנו יוצאים לפרסומות!* אסי קרא בקול גדול.
*אסי אין לנו תקציב לזה עכשיו בוא נסיים עם החרא הזה ונלך הביתה* ארז אמר.
*אההה.. אנחנו בשידור?* ארז גיחך וגירד בראשו.
*טוב אני ממשיך, הדייר הבא שנשאר בבית הוא…… רועי!!!!!!!!* אסי קורא ורועי רץ וקופץ על הספות כמו נינג'ה.
*הדייר הבא שיצטרף לחגיגה עם רועי הוא……….
היא…………
הוא……….
היא דורה!!!!!!!!!!!!!!!* אסי צרח ודורה רצה בכל הבית ואמרה " יש!!!!!!! בוץ אתה הולך הביתה מוחעחעחעחעחעחע "
עדי החלה למרר בבכי ולחבק את דור.
" אני אחכה לך בחוץ אני מבטיח!! " דור אמר ונשק ליוקי בפעם האחרונה.
"זאת אהבת אמת את רואה הדר!!?????" דיאנה הטיחה בפני דורה ונכנסה לחדר.
" רגעעעעעעעעעעעע!!!!!!!!!!!! " רועי עצר הכל.
" דילגתם על רופוס!!!! " רועי הזכיר.
*כןכן, רופוס אתה נשאר בבית ודור בוא אלינו* אסי אמר בביטול.
"אמרתי לך שאתה כוכב בחוץ" רועי אמר והחל לנשק את פרוותו של רופוס.
" אין משפחה כזאת, אתם פשוט שונאים אותי!!!!! " דור קרא ורץ במדרגות לכיוון היציאה.
*קבלו את דוררררררררררר* אסי קרא ואפילו ציוץ של חרגול לא נשמע בחוץ.
– " זה פשוט לא פייר!!!!!!!" דור החל לבכות.
~~לאחר מכן~~
עדי נשברה מהדחתו של בן זוגה, לדורה לאלין ולאופק לא היה למי להציק, רועי ונתי הרגישו בחסרונו של אחיהם ורק דיאנה שמחה שהוא הלך!!
דיירי הבית לא יכלו להמשיך לתפקד בלי דור וניצלו את דלת הכניסה לבית האח הגדול שנשארה פתוחה ויצאו לאוויר החופשיייייייי, כי למרות הכל האח הגדול לא שווה כלום בלי האח הגדול האמיתי – דור!!!!!!!!!


תגובות (21)

חחחחחחחחחח ואיייי הכי יפה עד אכשיוווווו ואני נשארת בבית לא יודעת מה איתכם חחחחחחחחחחח

26/06/2014 20:57

חחחחחחחחחחחחחחח כן אסי בוא נסיים על החרא הזה ונלך הביתההה אין תקציבב!!
וכן אלינתי הן הזוג הכי שווה בעולם!!!
ולא רק דור הודח… גם הבורקסים:P

26/06/2014 21:01

    אלינה תקראי את פרק 3 שלי

    26/06/2014 21:04

    אין עלינוווווווווו

    26/06/2014 21:07

ידעעתי כבר שאני יודח חחחחXD
ונתי אחותי ריגשת בבאמתת! אוהבב אתכםם ממללא ♥
עדי אותך הכי הכי ♥
~העדיפו כלב על פני~

26/06/2014 21:01

    זה חמוד איך שאתה אוהב את יוקי.
    פשוט חמוד.

    26/06/2014 21:03

    אל תדאגי אשתי החורגת, אני לא אזניח אותך.
    ~אני ויוקי הזוג הכי חמוד לא אלינתי~
    #עדידור לנצח 3:

    26/06/2014 21:05

    עם כל הכבוד לאח הגדול ויש כבוד, אלינתי זה מותג

    26/06/2014 21:06

חחחחחחחחחחחחחחחח איזה רעה הוצאת אותי אולי הדר תשמח שדור עוזב אני ההפך זה היה אחי הגדול אז אני הבכה!!!!!!!!!!!!!
אני אהבתי!!!!!!!!!!

26/06/2014 21:03

    חחחחחחחחחחחחחחח בורי צוגקת זה יותר מתאים!
    אני אשנה עכשיו אחותיייייייי הקטנה לאב יו♥

    26/06/2014 21:05

    סורי* צודקת*

    26/06/2014 21:05

    לאב יו טו אחותי הגדולה

    26/06/2014 21:05

*הסיפור האהוב עליי בסדרת הספרים של משפחת פרץ וגולן*

26/06/2014 21:17

    תדרגו חמש כולם! זה מרגש מידיי!

    26/06/2014 21:18

    נעלבתי :'-(

    26/06/2014 21:33

    חחחחחח דור זה מחמיא לי נוראאאאאא וכמובן שזה הסיפור הכי מושלם ביי

    26/06/2014 21:51

נלחצתי.. חשבתי שהדחת אותי..
ואם כולנו יצאנו מתי שדור יצא, אז יצאתי עם מגבת?? 0.0

26/06/2014 21:29

    חחחחחחח דור הסתכל עליך עם המגבת וכשהוא יצא לאסי עזר הוא הסתכל עליו ><
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    דור הדו מיני ♥

    26/06/2014 21:32

    חחחחח
    ולמה יצאת מהצ'אט??

    26/06/2014 21:34

דור- לא משנה מה אתה חושב, לפחות תשמור את זה לעצמך!!! לקחת את כל התמימות של רועי!! מסכן הילדון!!!
וכל מי שצוחק על זה שקוראים לו דורשמלו- יהיה לו עסק איתי!!!

נ.ב.
i hate youu all

26/06/2014 21:37

חחחחחח זה פעם ראשונה שאני קוראת את האח הגדול שעושים בסיפורים. ותקשייבי יצא לך מהמממם! (חוץ מי שהיו פעמים שלא הבנתי מי זה מי -,- עזבי אני מפגרת) קיייצר יצאא לך מהממם!

27/06/2014 18:11
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך