הרוצח של אבא שלי-פרק3

18/12/2011 631 צפיות תגובה אחת

מאחורי הדלת עמדו מהמרים,הם הסתקלו עלינו לרגע וישר נפלו לאדמה.המהמרים הבינו שאין להם טעם לברוח וירדו על הברכיים,אזקנו אותם באזיקים ולקחנו אותם לתחנת המשטרה לחקור.ביקשתי מרונן לחקור אותם לגבי אבי אך הוא סירב ואמר שהוא לא רוצה שאיצור איתם בכלל קשר,וכאן כבר לא יכולתי להתקדם.לא יכולתי לחקור לתשאל ואפילו לא לבקש מהם פרטים על מהמרים קבועים.חזרתי הבייתה תשוש ומלא אכזבה.כל הלילה חשבתי איך אוכל לתשאל את האדם שניהל את ההימורים.
במשך ימים ניסיתי לשכנע את רונן שהיה אחראי על כל זה לשאול כמה שאלות פשוטות וזהו,אך הוא לא הסכים.אז חשבתי על כיוון אחר לחקירה הזו:למצא את ירין,חבר הילדות של אבי ואותו לשאול.
לאחר כשבוע של חיפוש מצאתי את ירין.ובסוף התשאול ידעתי אפילו פחות יותר ממה שידעתי קודם.ירין לא ידע על שום הימורים והוא הכחיש וניסה שאפסיק עם השאלות,מה שנראה לי מאוד חשוד.בתשאול ירין נראה לחוץ ומתוח כיאילו הוא מסתיר משהו ניסיתי להתעלם מזה בתשאול אך עכשיו זה מאוד מטריד אותי.הסקתי שכנראה גם ירין היה מעורב בהימורים והוא לא רצה שאגיש נגדו מעצר,אז לכן ניסיתי יום למחורת לשאול אותו בדרך שונה………………………..
קודם אמרתי לו שלא יקרה לו דבר כי אני לא מתכוון לעצור אותו על הימורים.אך ירין אמר שאין לו קשר להימורים וכמו תמיד בלחץ.התחלתי לשכנע ולהכניס לו לראש שאני לא אעשה לו דבר.ולבסוף ירין נשבר!
הוא אבר שהוא ואבי היו מהמרים קבועים אצל אותו האיש אשר תפסנו לא מזמן וגם הוא אמר לי שהם היו מרוויחים יפה עד יום אחד שלאבי לא היה מזל………………………………………………………


תגובות (1)

תמשיך את הסיפור.

26/12/2011 13:32
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך