ארטיק פירות
אני יודע שעדיין יש דמויות שלא השתתפו, אבל תחזיקו אצבעות, הם יגיעו.

נערי האקשן – פרק 37 – האור בקצה המנהרה

ארטיק פירות 19/05/2014 742 צפיות 2 תגובות
אני יודע שעדיין יש דמויות שלא השתתפו, אבל תחזיקו אצבעות, הם יגיעו.

עמרי היה ילד ממוצע, עד שהוא נשרף ומת, וזה למה הוא לא עיקר הסיפור שלנו.

גם ספיר הייתה ילדה ממוצעת, ולכן משעממת כמו תחת. גם היא לא מרכז סיפורנו.

רון היה ילד ממוצע… עד שאומת האש תקפה.

רון ועמרי מבלים את זמנם ביחד מאז, וכפי שניתן להסיק, הם לא מעניינים אותנו.

אז מי כן מעניין? ובכן, התשובה היא ברורה היא… גיבורי על!!!

גיבור העל הראשון שלנו נולד כילד ממוצע, אך קולל בקללה נוראית על ידי דוב גריזלי מהעתיד, ומאז שקולל, הוא קיבל כוחות על של דוב גריזלי מהעתיד, ומסתבר שבעתיד דובי גריזילי יוכלו להפעיל את השלט הרחוק מרחוק.
שמו הוא דני דלקוביץ'.

מאז שחדר כוחו העצום של דוב הגריזלי אל העולם שלנו, הדביק דני את חבריו בכוחות על, ומאז הם נערי האקשן!

~פתיח יקר להפליא עם מוזיקת רקע של אקשן, בשעה שמציגים את גיבורי העל עם שמותיהם ומקצועותיהם שאין לכם מספיק כסף או דרגה בשביל לראות, ולכן תאלצו להסתפק ברשימה~

דנימן (דני), המאסטר של השליטה מרחוק בטלוויזיה .
ציפורה גבאי, המסוגלת לגדל את הגבות שלה, ולהפוך לציפור.
פריקמן פרנק – מסוגל ליצור ריח מסריח.
יוני "דיכאוני" – המסוגל לעכר את האווירה ולהפוך כל שמחה לדיכאון.
פופ (קורן) – מסוגלת להפוך קופסא של פופקורן לפופקורן מבלי להכניס למיקרוגל.
שמעונה הטבעונית – מסוגלת להפוך כל ארוחה לטבעונית.
ספייק – שולט בתסרוקת שלו בעצמו בלי ספרית.
שושן – המסוגל להירדם מתי שבא לו לנצח.
פיטר – בעל כוח על להגדיל תרנגולות לגודל אדם וללכת איתן מכות.
אוטואמנציפציה – הספר הקדוש בעל עוצמה גדולה מזו של כל חלל וכדור הארץ והיקום והמנוע של המכונית שלי, שזה איזה 50,000 סוס. (שמעונה אומרת: למה להרוג כל כך הרבה סוסים בשביל מכונית?!?!?!)
בלום חכם – מסוגל אך ורק להקטין את המוח שלו, מתי שהוא רק רוצה.
המורה יוכבד – המסוגלת לתת הרבה שיעורי בית בתנ"ך, אפילו שהיא מורה לאנגלית.
הכלב של דני – עוזרו הנאמן שגם הוא נדבק בכוחות העל של דני, ומסוגל לגדל את גודל הציפורניים שלו.

יום אחד פופ (קורן) הייתה רעבה, והיא נכנסה למטבח והחליטה להכין לעצמה מלוואח, אבל אז היא נזכרה שהיא בעלת כוחות על, ואפילו שהיא לא רצתה לאכול פופקורן, היא הכינה לעצמה פופקורן כדי להתגרות בכל יצור חי שחי אי פעם בתוך 5 שניות.
כאשר האוכל היה מוכן, דני נכנס לבית שלה, פתח את שקית הפופקורן, ולכד את הגרעפס בפנים. אני עדיין אוהב להשתין בבריכה.


תגובות (2)

הזלתי דמעה

19/05/2014 10:59
סיפורים נוספים שיעניינו אותך