יש לי קונדום בטעם תות

סיפור הילדות של בלו-בל מדונה.

05/04/2016 724 צפיות אין תגובות
יש לי קונדום בטעם תות

היה זה לילה חורפי ובלו-בל לא נירדמה היא שכבה על הספה וחשבה לעצמה למה אף אחד לא אוהב אותה ולא בא לבקר. "מה אני בלאט מנחוסה יאלה יאלה שייזדינו הם ועולם שלהם מי צריך אותם" אמרה לעצמה בלו-בל והלכה לחפש את היומן שלה לזכור האם זה תמיד היה ככה או שזה אחרי שבעלה ה-11 מת באפריקה בניסיון לברוח משבלול רוצח. בלו-בל חיפשה בכל מקום אשר זכרה בו.לאחר חצי שעה הוציא מתחת למיטה קופסא. הקופסא הייתה מלאת אבק והייתה כבדה נורא היא בקול צלול לחשה לעצמה באוזן:"הוו הינה אתה זונה מסריחה חיפשתי את הקופסא הזאת". בלו-בל התחילה ליפתוח את הקופסא והיא גילתה שהקופסא הייתה מלא בגופות רקובות של הבעלים שלה ואם לדבר בדיוק הבעל הרביעי ו העשירי. כל בעל שהיה עם בלו-בל היתאהב בעיינים שלה ובנפש הטהורה שלה.אישה בעלת לב ענק. אחרי שהיא הבינה שהיא לא ניכנסה לקופסא הנכונה זרק את הקופסא למרתף שלה איפה שהיו הרבים דברים לא ניכנס לזה(זה מפחיד לי מידי אמא אפשר הביתה) בלו-בל לקחה מבט והבינה שהיומן שלה היה כל הזמן בחדר השירותים מתחת למגזינים של פלייבוי 2015. היא פתחה את היומן ופה מתחיל הסיפור שלה.

"יומני היקר היום סטיב לא הבין את חוש האופנה שלי וצחק לי על סוודר עם הזברה המנומרת" סטיב היה האהבה הראשונה של בלו-בל היא הייתה בת 10 אבל למי אכפת. זאת הייתה אהבת אמת. סטיב שהיה ילד עשיר שהריח כל יום גבינת פרמזן עם סמבוסק לא הבין את בלו-בל וצחק עליה כל יום. בלו-בל הייתה מדוכאת ועצובה. החבר היחיד שהיה לה זאת הייתה קופסת דגנים זולים ב 9.99 שקל בשופרסל. בלו-בל הייתה ילדה תמימה וחברותית שרצתה להכיר חברים למשל הניסיון הראשון שלה עם דנה.
"היי בלאט סוקה. שמעי לפה דנה חביבי את ואני חברות לעד אם לא עכשיו אז בעתיד אני אקנה לך שווארמה עם כדורי הרדמה חזקים זה לא יגמר טוב מותק אז יאלה טרו לאב וכל השיט הזה"
דנה לא הבינה את בלו-בל אולי בגלל שהיא הייתה אנגלית בשורשים. כיאילו סבא רבא של הנכד השלישי של הנעל שלה היה אנגלי אבל שקט היא מיוחדת.
סטיב שהיה עשיר חכם יפה וחמוד רצה לדעת מה הבעיות הנפשיות של בלו-בל.
אבל בלו-בל הייתה שבורה היא חשה כאב לבלב בעומק הנחיר שלה. היא רצתה לעזוב הכל ולברוח לקנדה. אבל שמעו הוא מטבריה לא היה כסף קיצוצים פלאפל וודקה זולה אז קיצצצרר. אחרי שלוש שנים בלו-בל הפכה לברבור מדהים יפה כמו אנגלינה גולי וגבוה כמו מייקל גורדן היא הייתה פשוט מלאך. אבל גם אחרי שלוש שנים סטיב הזונה המכוערת מוכר הגרבים בשוק לא הסכים להיות איתה. בלו-בל הייתה בחברת כמה אנשים שאהבו אותה למשל הגרביל מחמד שלה מושון. ההורים של בלו-בל היו מודאגים כי לא היו לה חברים עד לרגע זה ו זה לא בגלל שגנבה מהגנון מלוואח ופיסטוקים. בלו-בל לקחה את החיים באיטיות בקלילות ברוח נפשי ככה שהיא בלאט לא ידע לכתוב בעיברית ללא טעות במשפט עד כך בקלילות. עברו הנשים היא הגיע לתיכון היא הייתה מלאך מהלך. היא למדה לקחת סמים עם עיינים סגורות ולישתות וודקה דרך הפקק ( גאד) היא תמיד הייתה בסביבת אנשים כיאילו ליטרלי היו אנשים מסביבה לא משקרת. לסטיב הייתה חברה קראו לה אלחנדרו. אלחנדרו הייתה שחקנית כדורעף במתנס של אבא שלה.סטיב היה שחקן כדורגל וזה היה מהמם איך שהם התאימו כיאילו.. הוא משחק בכדור וגם היא ו…. זהו פה זה ניגמר הם שונים לגמרים אבל אבל זאת אהבת אמת. בלו-בל לא קינאתה בשיט היא רק שברה לה את האף פעמים והורידה לה את החצאית בשיעור ספורט.בלו-בל הייתה כמו מאבטח בסופר. אחרי שאלחנדרו הייתה במצב רוחני עצוב אחרי שמישהי הייתה דיק.סטיב בא לבלו-בל וזה קרה. הוא נישק אותה והם חיו באושר ועושר.
בלאט בלו-בל זה לא מה שקרה אבל….
מה שקרה באמת סטיב תבע את בלו-בל בבית המשפט ובלו-בל עזבה את התיכון ועברה למינזר. הסוף
טוב נו זה לא באמת הסוף.
בלו-בל הפכה לאישה בוגרת בלי חיים בת 20 הצבא לא קיבל אותה משום מה ממש מוזר אין לי מושג למה היא אחלה בן אדם.
סטיב ואלחנדרו היתחתנו כבר שלוש פעמים והיתגרשו חמש פעמים (???) בלו-בל הפכה להיות סוחרת סמים בכפר זיתים. הכל הלך טוב עד שיום אחד בא אליה לכפר רוברטוווווו הוא הייה עותק אחד לעותק של הרצל המלך ונשיא האלוהים של עם ישראל (לא.) וברגע הזה עבר מגע סינטטי בין הזקן שלו לזקן שלה. הוא היה חצי שיכור מת והיא הייתה עם סכין יפני עקום ביד.
וככה בלו-בל היתחתנה בפעם הראשונה בחייה. היה ענק היו מלא אנשים חצי מתים והיה אמבולנס והיה קונפטי מהכיור של זבל מבחוץ הם חיו את החיים הנפלאים והם לא שפטו אף אחד היא הייתה מאושרת שתתה תה כל יום על לימונית אנלית (??) הכל הלך טוב עד שששששששש פאם פאם (טוויס בעלילה) אלחנדרו הזונה חזרה לכפר שהיא גרה בו והיזדיינה עם בוריס? עם לאוניד? בלאט אך קראו לבעל שלי. זאת אומרת רוברטו. הוא בגד בה וזאת לא הייתה זונת רחוב פאקינג בלו-בל שברה לה את האף עם הליקופטר מפלסטיק והיתגרשה עם בוריס.???? פאק רוברטו למי אכפת. כל שנה בלו-בל ניזכרה באהבה שלה סטיב( אהבת אמת מפה עד למיטת הקבר) בלו-בל החליטה להילחמם עבור אהבת האמת שלה וחזרה לטבריה היא לקחה איתה זר פרחים ושוקולד דיאטני בריח משחת שינים. סטיב היה בבית שלו כשהיא מאבטח הסופר ניכנס עם בעיטה בדלת.
"אתה אני לחופה סוקה בלאט אני אוהבת לחבק לך את הרגלים במעגלים" אחרי מילים כאלה סטיב מרח על עצמו גבינת עיזים ורץ לחופה בסלואו מו.
בלו-בל הייתה מאושרת אהבת האמת שלה איתה החיים שלה מאושרים הכל יפה ואמיתי.
למחורת בבוקר היא קמה והם שכבו באותה מיטה היא בבוקסר של דביבון וחולצת חשפנות של הלו קיטי והוא היה עירום 0_0.
אז בלו-בל קמה מהמיטה.
לקחה מזרק אקמול ודחפה אותו מהמיטה בצעקות"לך מפה זונה איכס גוי פוי בלאט"
היא תפסה אותו מהגרון וזרקה אותו מהחלון.

בלו-בל מאותו היום שופטת אנשים ורק הולכת בגינס של אדידס. 3> (מוקדש לבלו-בל מדונה
תעשי איתי סקס בסופר פלז)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך