עברתי כל כך הרבה … זה גדול אפילו עליי

אלונזה 29/10/2014 758 צפיות 2 תגובות

באותו הערב הייה קר , קר מאוד .. הוא הזמין אותי להכנס אליו קצת חששתי כי הייתי אז בת 15 והוא 23 אבל הכרתי אותו שנים אז הסכמתי …
נכנסו אליו הוא הדליק את החימום הדליק מוזיקה והביא לי כוס תה חם .. התחלנו לדבר ואז הוא הציעה לי להכנס לחדר שלו לראות איתו סרט ..
לא יודעת למה אבל הסכמתי
ברגע שהוא סגר את הדלת הבנתי שמשהו לא בסדר ..
הוא אמר שהוא אוהב אותי כבר מלא זמן ושאני לא אפחד כי הוא לא יעשה לי שום דבר רע או יכאיב הוא התקר אליי וחיבק אותי חיבק אותי ממש חזק
רעדתי .. ורק לחשתי לו – אני לא רוצה בבקשה לא ..
הוא חייך ואמר אל תדאגי .. יהיה בסדר אני מבטיח לך שתהני ..
הוא הרים אותי והשכיב אותי במיטה שלו הפשיט אותי ונשק את גופי …
כל כך כאב לי .. צעקתי עד שפשוט כבר לא הייה לי כוח אפילו לנשום .. באותו הרגע לא ממש הבנתי מה קורה הייתי כל כף מפוחדת הסתכלתי על התיקרה וחשבתי על דברים חייובים וטובים שקראו לי בעבר ..
זה ניגמר … ניגמר אחרי שעה פחות או יותר אבל לי זה הרגיש כמו נצח …
הוא ירד ממני .. נישק אותי .. ואמר סליחה הייתי חייב .. שאל אותי אם אני רוצה שהוא יעזור לי להתלבש ..
תפסתי את הבגדים אפילו לא התלבשתי עד הסוף ורצתי .. לא יודעת לאן פשוט רצתי .. הגעתי ליער נפלתי על הברכיים צעקתי ובכיתי ..
כשכבר לא הייה לי קול וכוח התחלתי ללכת לכיוון הבית .. נכנסתי לקיוסק וקניתי את הסגריות האהובות עליי ..
התחלתי ללכת לכיוון הבית כל כך פחדתי לפגוש מישהו שאני מכירה לא רציתי לדבר ולספר לאף אחד שום דבר פחדתי שלא יבנו אותי שילחצו עליי …
נכנסתי לבית חייכתי התנהגתי כאילו שום דבר לא קרה .. אבל מבפנים כל כך נגעלתי מעצמי לא רציתי לחיות ..
שטפתי פנים הסתכלתי במראה ובכיתי נכנסתי למקלחת שטפתי מעצמי את הכאב הזה ..
אחר כך ניסיתי להרדם אבל לא ממש יצא לי .. כל התמונות האלה רצו לי בראש הרגשתי כאילו אני מתחרפנת ..
למחרת התארגנתי לבית ספר .. כמו כל יום .. באתי לכיתה חייכתי צחקתי לא אמרתי מילה .. אבל החברה הכי טובה שלי הבינה שמשהו לא בסדר …
היא לקחה אותי לצד שאלה מה קרה .. האמת שכבר פשוט לא הצלחתי להחזיק את עצמי והחלתי לבכות ..
סיפרתי לה הכל .. היא שתקה כמה דקות ואז אמרה שהיא תספר להוריי ותפנה למשטרה ..
התחננתי שלא תעשה את זה ..
עבר שבוע .. התחלתי להרגיש לא טוב בחילות הקאות כאבי ראש סחרחורות .. בתור ילדה בת 15 לא ממש ידעתי מה קורה ופניתי לאימא .. הלכנו לרופא והיא אמרה שאני צריכה לעשות בדיקת דם ..
הסכמתי
יום אחד חזרתי לבית וההורים שלי ישבו במטבח וחיכו לי .. הם שאלו אותי כל מיני שאלות מוזרות כמו למה לא סיפרתי להם על זה שאני מקיימת יחסי מין ..
אמרתי שאני לא .. אימא שלי קמה והתחילה לצעוק עליי שאלה אם לא נימאס לי לשקר להם כל הזמן … ואז נרגעה ואמרה מזל טוב ילדה שלי את בהריון …
המשך יבוא .. מקווה שאהבתם .. אל תחשבו שזה סיפור אמיתי .. סתם פנטזיה מפותחת חחח


תגובות (2)

אני מכירה את ההרגשה הזאת, אצלי זה לא היה מאהבה אז זה אפילו יותר כאב..
זה רץ לדעתי קצת יותר מידי, חסרים קצת פסיקים ונקודות אבל בסך הכל זה יפה.

29/10/2014 21:00

האמת שלא התחברתי …
זה לא היה בדיוק אונס, זה היה בהסכמה שלה, וחוסר התנגדות מבחינתי הוא הסכמה.
"בתור ילדה בת 15, לא ממש הבנתי מה קורה"
חחחח זה המשפט הכי לא ריאלי בכל הסיפור, בהתחשב בידע המיני הנרחב שיש לאנשים בגיל הזה בימיניו.
מעבר לזה…זה מוביל לאותה הדרך, הריון, בכי, מה עושים עם הילד, הפלה..וזה קצת מאוס.

30/10/2014 08:25
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך