עומד מאחוריי

01/04/2021 186 צפיות תגובה אחת

איך להסביר לך?
אני מרגישה שאין לי את הכוח כבר להרגיש כלום, שאני על סף שבירה כל הזמן, וכל דבר קטן עלול לפרק אותי לחתיכות. הפחד המשתק הזה, שהוא כמו צל בחיי היום יום , כמו חבר שלוחש לך לוותר ולנוח, ואויב שאחרי זה צוחק לך בפנים. כל פעולה קטנה נראת מעמסה, הכל כל כך אמיתי ומוחשי, אז ביניתי לי מציאות מדומה בתוך הראש. אני לא מסתכלת לצדדים, רק על מה שנוח ובטוח, רק על מה שלא אמיתי. אבל בינתיים החיים ממשיכים להתנהל, ואני צופה מהצד, מפהקת. עייפה. מרגישה שמשהו בי כל כך פגום, אבל הגרוע מכל הוא שאני מרגישה שכולם יודעים את זה, כל מי שבא איתי במגע. אין לי את היכולת אפילו לשים מסכה על עצמי כמו פעם, הכל חשוף לענייני כולם, אין לי שום מגן מהעולם. אז הפסקתי לבוא במגע כמעט עם כולם, שוב, רק איפה שנוח ובטוח. אני בורחת ובורחת, אבל כלום לא נעלם. רק מתעצם. אני יודעת שאני חייבת לך דין וחשבון, אתה הבן אדם הכי קרוב לי ללב, לנשמה, לגוף. אני אוהבת אותך עד כאב, סליחה שאני כזאת דפוקה ומתוסבכת. יהיה בסדר, חייב להיות, תקופות יפות יבואו, אין להם ברירה. אני רוצה לחזור לחיות, לא לשרוד, לנשום, ולא לחרחר מפחד. לטעום, ולא רק לשים על הלשון. לחייך, ולא בקו עקום. להעיז, ולא רק לרחרח מסביב. כי עמוק בפנים אני יודעת, יודעת שאני מסוגלת לכך כך הרבה פלאים, דברים חדשים, דברים טובים ומספקים. רק תן לי לנצח את עצמי קודם, ותודה, הרבה יותר נעים לי כשאתה עומד מאחוריי.


תגובות (1)

קטע מצויין! נהניתי לקרוא את זה:)
הקטע יכל להיות יותר טוב אם היית מחלקת אותו לפסקאות, וככה הוא היה נראה מסודר יותר לעין, ונותן חווית קריאה משופרת.

אהבתי את התיאורים שלך, הם מזכירים לי קצת את הכתיבה שלי

01/04/2021 19:50
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך