אנונימי\ת [או בשם העט; מ.ח.]
כתבתי את זה כאילו לבנים, לא יודעת למה, אבל פשוט אין לי כח להוסיף \ או סתם לכתוב את זה לשני המינים. להתראות! נ.ב. כתבתי את זה בסיפורי חיים, כי סך-הכל זה בשבילי סיפור חיים. עוד פעם, להתראות!

עזיבה

כתבתי את זה כאילו לבנים, לא יודעת למה, אבל פשוט אין לי כח להוסיף \ או סתם לכתוב את זה לשני המינים. להתראות! נ.ב. כתבתי את זה בסיפורי חיים, כי סך-הכל זה בשבילי סיפור חיים. עוד פעם, להתראות!

אז היי.
מה שרציתי להגיד זה שאני יוצאת להפסקה קצרה מהאתר. אני לא עוזבת כי האתר מידרדר או ש'זה כבר לא מה שהיה פעם [לא הייתי פעם, אז אני לא יכולה להגיד P:] או את כל הבולשיט הזה. האתר הזה הוא אתר מדהים, ואני ממליצה לכולם כל הזמן להיות בו, אבל כרגע אני חושבת שאני צריכה הפסקה.
את כל הסיפורים שלי אני הולכת למחוק ולהשאיר רק בטיוטות, וכשאני אחזור, אני אחזור נקיה. בינתיים אני כן הולכת להמשיך להסתכל על סיפורים ולהגיב להם, אולי אפילו להעלות מדי פעם סיפור או שניים.
בסך הכל אני רוצה להגיד תודה לכולכם! אתם ממש נחמדים ומפרגנים, ויודעים להעביר ביקורת! או לפחות הרבה מכם…
לכולכם יש סיפורים מדהימים, גם אם עוד לא קראתי, כי אני יודעת שאם בן אדם כותב סיפור, זה כבר דבר מדהים.
אתם אנשים נדירים, כולכם!
שלום ולהתראות;
יובל.


תגובות (5)

*מחבקת אותך* noooooooooooooo

09/07/2014 22:24

אפילו שאני ממש אוהבת אותך (נתי, אם את רואה את זה- זה לא מה שאת חושבת!) ואת הסיפורים שלך אני אכבד כל החלטה שתקבלי לעצמך :)
אוהבתתת3> (נתי, גם זה לא מה שאת חושבת^^)

09/07/2014 22:28

היי, אני מקווה שמה שאת עושה יעשה לך רק טוב, את באמת סופרת מוכשרת, נהנתי איתך השנה, שמרי על קשר.
וכמו ליזה גם אני אוהבת לתת חיבוקים. קבלי ממני חיבוק גדול ואוהב, ואהי אמיצה עם זו הדרך שבחרת לעצמך.

09/07/2014 22:32

*חיבוק!*

09/07/2014 22:40

אוהבת אותך!

11/07/2014 21:20
סיפורים נוספים שיעניינו אותך